| کد خبر: 83816 |

کاهش ۱۹ درصدی تلفات تصادفات جاده‌ای لرستان در نوروز امسال

تین نیوز |  مدیر كل حمل و نقل و پایانه های لرستان از افزایش تردد وسایل نقلیه در محورهای استان ۹.۷۳ درصد خبر داد.

 به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان، حسن رحمانی با اشاره به آمار تردد وسایل نقلیه در محورهای استان از تاریخ ۲۵ اسفند ماه  سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه امسال اظهار داشت: در مجموع پنج میلیون و  ۲۰۱ هزار و ۶۶۰ وسیله نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی لرستان در مدت زمان یاد شده تردد داشته اند كه این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹.73 درصد افزایش یافته است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان بیشترین تردد وسایل نقلیه در لرستان را مربوط به محور بروجرد - چالانچولان عنوان کرد و گفت: در این محور تردد  ۲۶۵ هزار و  ۲96  وسیله نقلیه در مدت زمان مذكور ثبت شده است.

رحمانی همچنین محورهای چالانچولان – بروجرد با 249879 ، چالانچولان - دورود با 241188و بروجرد – توره با 188449 تردد را به ترتیب پر تردد ترین محورهای لرستان در این مدت عنوان کرد.
وی اوج تردد وسایل نقلیه در این مدت را از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در محورهای مواصلاتی لرستان اعلام کرد و گفت: متوسط سرعت وسایل نقلیه در محورهای استان در این مدت ۸۴.۵ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان اظهار داشت: بیشترین میانگین سرعت در محورهای آزاد راه پل زال – خرم آباد 101، خرم آباد – دوره چگنی 98 و نورآباد – فیروزآباد 97 كیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

رحمانی با بیان اینکه بر اساس آمار اعلام شده از سوی پلیس راه استان، کل تلفات تصادفات جاده ای در قالب اجرای طرح نوروزی ۱۷ نفر بوده است، تصریح كرد: این عدد در مدت مشابه سال قبل ۲۱ نفر بوده که با این اوصاف شاهد کاهش ۱۹ درصدی تلفات در تصادفات رانندگی استان طی نوروز سال جاری بوده ایم.

وی افزود: این تعداد فوتی مربوط به متوفیان سر صحنه در تصادفات رانندگی استان بوده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.