| کد خبر: 268309 |

◄ راهبران مترو از ابطال گواهی نامه راهبری خود می گویند

عدم پرداخت کارانه علیرغم اینکه پرسنل شهرداری و برخی از شرکت های تابعه کارانه نیم سال اول را در مهرماه امسال دریافت نموده اند.

تین نیوز

تعدادی از راهبران شرکت مترو تهران برخی از مهمترین مشکلات خود را برشمردند.

به گزارش تین نیوز، در پیامی که در کانال تلگرامی راهبران مترو تهران منتشر شد، آمده است که برای حل  مشکلات ذکر شده، تمامی مسیرهای مذاکره ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آزموده شده و پاسخ قانع کننده از جانب مدیران شرکت‌ دریافت نشده است.

 مشکلاتی که راهبران مترو برشمرده اند، به شرح زیر است: 

۱: مالیات مضاعفی که امسال آن هم در این شرایط سخت معیشتی از حقوق پرسنل کسر می شود در صورتی که در حال حاضر پرسنل برای امرار معاش چاره ای جز این که ۳۰ روز ماه را آن هم در کارهای سخت و شیفتی سر کار باشند، ندارند که در چنین شرایطی این مالیات اضافه هم ظلم مضاعف است، هر چند در مجموعه شهرداری تهران برای جبران آن، مابه التفاوت مالیات مذکور را به حساب پرسنل شهرداری واریز می کنند ولی این جبران سازی مشمول پرسنل شرکت ما نشده است. چطور می شود در زمان تعیین درصد افزایش سالانه حقوق، پرسنل شرکت بهره برداری زیرمجموعه شهرداری محسوب می گردند ولی به وقت پرداخت مزایای رفاهی، فوق العاده ها، ترمیم حقوق و مواردی از قبیل همین جبران مابه التفاوت مالیات، شرکت بهره برداری یک شرکت مستقل تلقی می گردد؟

۲: عدم پرداخت وام خرسند ساز بانک شهر علیرغم اینکه تمامی پرسنل شهرداری در سال گذشته از این تسهیلات منتفع شدند.

۳: عدم پرداخت کارانه علیرغم اینکه پرسنل شهرداری و برخی از شرکت های تابعه کارانه نیم سال اول را در مهرماه امسال دریافت نموده اند.

۴: نبود انگیزش و تعلق سازمانی به دلیل عدم پرداخت مزایای مبتنی بر نظام انگیزشی برای کلیه پرسنل متناسب با شغل و پست سازمانی.

۵: فریز شدن گروه شغلی سهم زیادی از پرسنل علیرغم توقف بیشتر از پنج سال در گروه شغلی فعلی خود بر خلاف طرح طبقه بندی مشاغل شرکت.

۶: انتصابات سفارشی و تیمی بدون در نظر گرفتن لیاقت، توانایی و سابقه کارکنان در شرکت به خصوص در واحد‌های تخصصی و همچنین واحد انتظامات که رفته رفته در حال نابودی می باشد.

۷: تصمیمات سلیقه ای و همراه با بغض نسبت به پرسنل از جمله جابجایی محل کار و ابطال گواهی نامه راهبری و ایضا تغییر ناایمن دستورالعمل های تخصصی شرکت بدون توجه به هشدارهای فنی و دلسوزانه پرسنل و بدون در نظر گرفتن عواقب اجرایی آن ها.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا 2 0

    شماها دیگه چرا وای به حال نیروهای شرکتی مترو

  • محمدرضا 0 1

    بابا اینا دارن ماهی ۴۰ ملیون کم کمش حقوق میگیرن بهترین امکانات هم مترو در اختیارشون میزاره اون و قت من بدبخت شرکتی با ۱۸ سال سابقه اندازه یک پنجم اینا هم حقوق نمیگیرم هر روز هم تهدید به اخراج میشم همین راهبرا عین افغانی به ما نگاه میکنن و ما رو تحقیر میکنن اینا مینالن ما باید وی بگیم حق ما این نیست این عدالت نیست اقای رییس جمهور خواستن این تبعیض نا روا رو حل کنن ولی حتی اجازه نمیدهن نیروههای شرکتی قرارداد مستقیم با ارگان خودشون باشن

  • ناشناس 1 0

    والا بنده هفت ساله تو سیستم بهره برداری مترو بعنوان نیروی شرکتی یا همون پیمان کاری هستم ، بیشترین کار رو این نیرو های پیمان کاری با حقوق وزارت کاری که ماهی ده میلیون میشه انجام میدن، و نیروی رسمی بدون تخصص ماهی سی میلیون