| کد خبر: 257431 |

۳۰۰ کیلومتر راه روستایی در اردبیل بهسازی شد

معاون ساخت و نگهداری راههای روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:در سالجاری ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل، ساخت، بهسازی و آسفالت می شود.

تین نیوز

خداداد مقبلی در بازدید از عملیات تعریض، بهسازی و آسفالت محور جید عنبران نمین گفت:در سال ۱۴۰۲ تمام سعی ما برآن است پروژه های در حال اجرایی که از سال قبل باقی مانده با تمام قوا به اتمام رسانده و مردم از نعمت خدماتی که توسط دولت در حال اجراست بهره مند شوند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی، مقبلی با اشاره به اینکه استان اردبیل دارای هزار و۱۷ روستای بالای ۲۰ خانوار است افزود:از این تعداد ۸۲۰ روستا دارای راه آسفالته مناسب است و ۱۹۷ روستا باقی مانده که برای تعدادی از روستاهای دارای سکنه بالای ۲۰ خانوار پیمانکار انتخاب شده و کار احداث و آسفالت تعدادی از آنها نیز در حال اجراست.

معاون ساخت و نگهداری راههای روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ضمن قدردانی از عملکرد اداره کل راهداری استان اردبیل در ساخت و توسعه راههای روستایی و فرعی کسب رتبه سوم این اداره کل را در بین استان های کشور از نظر عملکرد یادآور شدو اظهار کرد:اداره کل راهداری استان اردبیل حدود ۱۶۰ کیلومتربا ۳۹۳ میلیارد تومان هزینه کرد در حوزه احداث نگهداری و توسعه راههای روستایی عملکرد داشته که این حجم از عملیات قابل تقدیر است.

مقبلی در سال گذشته  از انجام ۲۰۴ کیلومتر عملیات زیرسازی در حوزه راههای روستایی استان اردبیل خبرداد و تصریح کرد:۱۲۰ کیلومتر از مسیر زیرسازی شده توسط راهداران آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه بالغ بر۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های مذکور جهت انجام عملیات ساخت توسعه و نگهداری هزینه شده خاطرنشان شد:تلاش همکاران راهداری استان اردبیل،در توسعه ،نگهداری و روکش آسفالت راههای روستایی قابل تحسین است.

معاون ساخت و نگهداری راههای روستایی وفرعی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای توجه به ساخت و توسعه راههای روستایی را در توسعه اقتصادی کشور بسیار مهم دانست و گفت:اگر راههای روستایی ساخت و توسعه یابند مردم ما آرامش و امنیت بیشتری خواهند داشت و باید اعتماد و رضایت مردمی را در پی داشته باشد.

مقبلی با اشاره به اینکه در حوزه نگهداری و آسفالت راههای روستایی نیز هرچه آسفالت مناسب تری داشته باشیم مردم و کاربران تردد امن خواهند داشت افزود:علاوه براینکه از نظر ارتقای ایمنی و کاهش تلفات موثر خواهد بود بلکه استهلاک ماشین آللات کاربران جاده ای نیز کاهش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.