| کد خبر: 265641 |

انجام بیش از ۵۷ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر آذربایجان‌غربی

در ۸ ماهه گذشته از سال جاری بیش از ۵۷ هزار سفر، با فعالیت بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ راننده با کارت هوشمند فعال در جاده های استان ثبت شده است.

تین نیوز

در ۸ ماهه گذشته از سال جاری بیش از ۵۷ هزار سفر، با فعالیت بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ راننده با کارت هوشمند فعال در جاده های استان ثبت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد ۸ ماهه اداره حمل و نقل مسافر گفت:  در سال جاری باعث بیش از ۵۷ هزار سفر در جاده های استان شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بازه زمانی ۸ ماهه نزدیک به ۵۴۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان به نقاط مختلف جابه جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه این تعداد از مسافران با اتوبوس، مینی بوس و سواری جابه جا شده اند، اظهار کرد: در بخش عمومی حمل و نقل مسافر آذربایجان غربی در مجموع بیش از ۳ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی به تفکیک، ۵۳۴ دستگاه اتوبوس، بیش از یک هزار دستگاه مینی بوس و بیش از یک هزار و ۴۰۰ دستگاه  سواری فعالیت می کند.

دست نشان گفت: در حال حاضر در مجموع ۱۳۳ شرکت، موسسه و شعبه مسافربری با بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ راننده با کارت هوشمند فعال در استان فعالیت می کنند.

وی اعلام کرد: از مسافران درخواست می کنیم، سفرهای خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت از طریق اینترنتی و یا دفاتر شرکت های مسافری انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  اظهار کرد: تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.