| کد خبر: 90230 |

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

اتمام پروژه‌های راه و شهرسازی در فاروج نیاز به اعتبار دارد

تین‌نیوز | مدیر كل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اتمام پروژه‌ها در شهرستان فاروج نیاز به اعتبار دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی بدیعی مقدم در جلسه  شورای اداری و برنامه ریزی  شهرستان فاروج که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضای شورای اداری شهرستان فاروج در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد  گفت: شهرستان فاروج از راههای ارتباطی  خوبی برخوردار است و پروژه های زیادی را در این شهرستان شروع كرده ایم  که  منابع اعتباری زیادی را می طلبد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: علی رغم كمبود منابع مالی همچنان كار را متوقف نكرده ایم بلكه با جدیت تمام و پشتكار كار را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: پیمانكاران كلیه پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان فاروج 35 میلیارد تومان طلب دارند که انشاءالله  فرماندار محترم مساعدت لازم  را انجام دهد تا بتوانیم آنرا پرداخت كنیم.

مهندس بدیعی مقدم به بحث ساختمان اداری راه و شهرسازی فاروج که از  جمله اقدامات در حال انجام در این شهرستان  است اشاره کردند و گفتند این اداره یکی از بهترین ادارات شهرستان خواهد شد.

وی همچنین از تحویل یک دستگاه گریدر با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان د ر سال 94به حوزه راهداری این شهرستان خبر داد.

شورای اداری و برنامه ریزی  شهرستان فاروج با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضای شورای اداری شهرستان فاروج در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد که در پایان نیز مدیر كل راه و شهرسازی خراسان شمالی  به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرماندار فاروج از پروژه های راه و شهرسازی  شهرستان فاروج بازدید كردند.

استان خراسان شمالی واقع در شمال شرق کشور که در حدفاصل دو قطب زیارتی- سیاحتی مشهد الرضا (ع) و استان های شمالی کشور واقع است 5 هزار و 631 کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی و 21 گردنه دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.