| کد خبر: 89601 |

قائم مقام شهردار تهران:

◄ رضایت مدیریت شهری از عملکرد مترو

تین‌نیوز| قائم مقام شهردار تهران از ابراز رضایت مدیریت شهری از عملکرد مترو تهران خبر داد و گفت: اقدامات صورت گرفته در خطوط توسعه مترو و شرکت واگن‌سازی تهران قابل تحسین است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، عیسی شریفی با همراهی تعدادی از معاونین شهردار تهران، از روند عملیات ساخت خط 6 مترو تهران (فاز میانی و جنوبی) بازدید کرد.
 
وی در این بازدید، موفقیت‌های کسب شده در توسعه مترو تهران را مرهون همت جهادی کارگران، مهندسین، مدیران و همه دست‌اندرکاران این بخش دانست و در گفتگوهای نزدیک با کارگران شاغل در این پروژه، روحیه جهادی آنها مورد تحسین و تشویق قرار داد.
 
شریفی در ادامه این بازدید به همراه مسئولان‌عالی شهری به شرکت واگن‌سازی تهران رفته و در جریان آخرین وضعیت این شرکت در تولید و تدارک واگن‌های موردنیاز ناوگان مترو پایتخت که مدیرعامل این شرکت آن را گزارش کرد، قرار گرفتند.
 
قائم‌مقام شهردار تهران، در بازدید از این شرکت ضمن گفتگوی نزدیک با کارگران، از آنان به‌عنوان ارکان اساسی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یاد کرد و ابراز داشت: از این که واگن‌های موردنیاز متروتهران با دستان پرتوان کارگران و مهندسین ایرانی و به‌صورت بومی تولید می‌شود به خود می‌بالیم و در ادامه کارگران و مهندسین این شرکت را مورد تقدیر قرار داد.
 
وی با اشاره به زیرساخت 180 کیلومتری خط مترو در حال بهره‌برداری در تهران، مشکل اساسی در ناوگان مترو پایتخت را کمبود واگن دانست و با تقدیر از مدیریت شرکت واگن‌سازی به دلیل تولید و تحویل واگن به مترو، ابراز امیدواری کرد که با تحقق وعده‌های دولت، حجم انبوه ناوگان موردنیاز مترو تهران که با توان مهندسی ایرانی ساخته می‌شود، در شرکت واگن‌سازی تهران تولید و برای خدمت رسانی به مردم وارد مترو شود.
 
در این بازدید کارگاهی که مدیرعامل و معاونین شرکت مترو و نیز مجری پروژه و مسئولان واگن‌سازی تهران حضور داشتند، تونل حفاری شده از طرفین در محدوده پارک لاله به طول یک کیلومتر (خیابان حجاب –فاطمی) متصل و گزارشی از آخرین پیشرفت پروژه ارائه شد.
 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.