| کد خبر: 61974 |

طرح توسعه٬ ظرفیت‌های فرودگاه خرم‌آباد را افزایش می‌دهد

تین نیوز | محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور که در هفته دولت به استان لرستان سفر كرده بود، با استقبال از افزایش پروازهای فرودگاه خرم‌آباد در مسیر تهران و همچنین برقراری پرواز به مشهد مقدس و عراق (بغداد و نجف اشرف)، اجرای طرح توسعه این فرودگاه را برای افزایش ظرفیت‌های حمل‌ونقل هوایی استان ضروری دانست.
 
به‌ گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه خرم‌آباد؛ معاون اجرایی رئیس‌جمهور که در مراسم شروع عملیات اجرایی هتل پارسیان خرم‌آباد سخن می‌گفت٬ وجود فرودگاه را یك ظرفیت بزرگ تلقی کرد و گفت: مسئولان برای شكوفا كردن پتانسیل‌های استان از این ظرفیت فرودگاهی استفاده كنند.
 
شریعتمداری در بخش دیگری از سخنانش، به پیگیری‌های استاندار برای ساخت فرودگاه بروجرد اشاره كرد و گفت: به یقین احداث این فرودگاه که یکی از زیرساخت‌های مهم است٬ باعث توسعه صنعت گردشگری استان زیبای لرستان خواهد شد.
 
توجه ویژه استاندار لرستان به توسعه حمل و نقل هوایی
معاون اجرایی پس از این مراسم در جلسه شورای اداری استان لرستان حضور یافت. در این نشست هوشنگ بازوند استاندار لرستان بر اهمیت ویژه توسعه حمل‌ونقل به‌ویژه حمل‌ونقل هوایی تاکید کرد.
 
بازوند اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد و افزایش پروازهای این فرودگاه به مقاصد مشهد و كشور عراق (بغداد و نجف) را به‌عنوان اقدامات اساسی و زیرساخت مهم ارزیابی کرد.
 
استاندار لرستان از مسئولان مربوطه و فعالان بخش خصوصی و اتاق بازرگانی خواست از فرصت پیش آمده برای صادرات به کشور عراق و همچنین جذب گردشگر برنامه‌ریزی كنند.
 
بازوند در بخش دیگری از سخنان خود راه‌اندازی اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد را اقدامی مهم دانست و اظهار امیدواری کرد؛ با پیگیری و تلاش بیشتر شاهد افزایش روز افزون پروازهای فرودگاه خرم‌آباد به مقاصد مختلف باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.