| کد خبر: 33509 |

◄ سهم حمل و نقل هوایی از لایحه بودجه ۹۴

تین نیوز | اعتبار برنامه حمل ‌و نقل هوایی در لایحه بودجه سال 94 معادل 774هزار و 140 میلیون ريال پیش‌بینی شده است.

به گزارش تین نیوز، دولت در لایحه بودجه سال 94 سهم وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های تابعه را از کل بودجه رقم 63 هزار و 278 میلیارد و 465 میلیون ریال پیشنهاد داده است که از این رقم 10 هزار و 784 میلیارد و 744 میلیون ریال برای وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است.

اعتبارات برنامه حمل و نقل هوایی
نگاهی به فصل حمل و نقل لایحه بودجه 94 در پیوست "اعتبار طرح های تملک دارایی سرمایه ای" نشان می دهد، اعتبار برنامه حمل ‌و نقل هوایی در لایحه بودجه سال 94 معادل 774هزار و 140 میلیون ريال پیش‌بینی شده این در حالی است که اعتبارات مصوب سال 93  معادل 497 هزار و 448 میلیون ريال بوده است.

در بخش کمک های فنی و اعتباری حمل و نقل هوایی، به منظور افزایش ظرفیت ناوگان مسافری هوایی، مبلغ 10 هزار میلیون ریال، برای سازمان هواپیمایی کشوری پیش‌بینی شده این در حالی است که در همین بخش، اعتبارات مصوب سال 93 معادل 9 هزار 700 میلیون ریال بوده است.

همچنین به منظور "مشارکت و تکمیل فرودگاه بین المللی امام" معادل 700 هزار میلیون ریال و برای "توسعه فرودگاه رامسر" معادل 40 هزار میلیون ریال و به منظور "مشارکت در احداث فرودگاه ولیعصر" معادل 50 هزار و 140 میلیون ریال و در نهایت برای "تعمیر و تجهیز فرودگاه بین المللی شیراز" معادل 19 هزار میلیون ریال برای وزارت راه و شهرسازی پیش بینی شده است.

وضعیت اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه بر حسب برنامه و فعالیت
یکی از پیوست های بودجه با عنوان "وضعیت اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه بر حسب برنامه و فعالیت" در بخش برآورد اعتبارات دستگاه های اجرایی ملی بر حسب برنامه و فعالیت در سال 94 نشان می دهد که در برنامه حمایت از توسعه علوم و فناوری های نوین، برای کمک به "زیرساخت های توسعه و فناوری هوافضا" معادل 56 هزار میلیون ریال پیش بینی شده است.

همچنین در برنامه "حفاظت از فرودگاه های کشور" معادل 81 هزار و 113 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش در بخش "تامین امنیت پروازها از طریق استقرار کادر امنیت در پروازهای غیر نظامی" معادل 39 هزار و 278 میلیون ریال و در بخش "تامین امنیت پروازها از طریق بازرسی مسافرین و بار همراه آنان" معادل 41 هزار و 835 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.