| کد خبر: 23027 |

طی حکمی از سوی مهندس سعید نژاد؛

انتصاب ابو طالب گرایلو به عنوان معاون جدید دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان

تین نیوز |  ابو طالب گرایلو به عنوان معاون جدید دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان معرفی و منصوب گردید.

به گزارش تین نیوز از  روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی ، طی مراسمی که در جمع شورای اداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان روز سه شنبه یکم مهرماه سال جاری برگزار گردید، «مهندس عبداللهی» با گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس، ایثارگری ها و رشادت های ایثارگران دوران دفاع مقدس را ارج گذاشته و اظهار امیدواری کرد خداوند این توفیق را به ماعطا نماید تا در ادامه ی مسیر این عزیزان در عرصه ی اقتصادی و خدمتگزاری به میهن اسلامی گام برداریم.

توسعه، تداوم سرمایه گذاری و مشتری مداری باید در سرلوحه کار همگان باشد
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان محورهای توسعه، سرمایه گذاری و تداوم فازهای بعدی اراضی پشتیبانی و جذب ترافیک بیشتر کالا و شناور در راستای اهداف ترسیم شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی را از اهم محورهای مورد توجه عنوان کرد که می بایست با همدلی و همراهی کلیه مدیران و کارکنان در بخش های مختلف این اداره کل محقق شود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) که در جمع شورای اداری بنادر خوزستان سخن می گفت،مشتری مداری را از جمله اهم مواردی برشمرد که باید با تلاش و همت جهادی، در پی حل مشکلات آنان بود و این امر بایستی سرلوحه کارها باشد.

معرفی معاون دریایی و بندری و طرح و توسعه و  سرپرست اداری و مالی 
عبداللهی با اشاره به سوابق و تجارب آقای گرایلو در سمت های کارشناسی واحد عملیاتی لایروب،  کارشناس مسوولی بازرسی شناورها، رئیس اداره ثبت شناوران بنادر خوزستان و معاونت دریایی و بندری بندر خرمشهر، وی را نیرویی توانمند، قانونمند و منضبط معرفی کرد که توانایی های خود را در بخش های مختلف حوزه های دریایی به اثبات رسانده است و برای او در سمت جدید به عنوان معاون جدید دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان آرزوی موفقیت کرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن تشکر از خدمات شایسته آقای خجسته در طول سنوات گذشته در واحد دریایی و بندری، وی را به عنوان نیرویی تأثیر گذار، مطلع و با اشراف از نقاط ضعف و قوت حوزه عملیاتی معرفی نموده و اظهار امیدواری کرد این تجربه و شناخت ره توشه ی خوبی را برای وی در سمت معاون طرح و توسعه این اداره کل فراهم آورد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از تلاش های آقای نجاتی در جایگاه معاونت اداری و مالی و سرپرستی واحد طرح و توسعه این اداره کل، آقای طلاوری، از نیروهای با تجربه و توانمند در امور مالی و اداری این اداره کل را به عنوان سرپرست جدید واحد اداری و مالی معرفی نمود.

تشریح گزارش عملکرد واحد دریایی و بندری طی سال های گذشته و بیان طرح ها و برنامه های آتی این واحد در زمینه ی تسریع در روند جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، واگذاری پایانه های بندری و نحوه ی تعامل سازنده با بخش خصوصی  از رهگذر تقویت بعد نظارتی از جمله بخش هایی بود که توسط معاونین قدیم و جدید واحد دریایی و بندری مطرح گردید. 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.