| کد خبر: 186985 |

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی:

مسئولان شهرداری درباره طرح ترافیک پارسال توضیح ندهند، غیابی رأی صادر می‌کنیم

اردیبهشت سال گذشته پرونده‌ای با عنوان گرانفروشی طرح ترافیک و افزایش دو ساعته طرح از ساعت ۱۷ به ۱۹ به سازمان تعزیرات ارجاع و با بررسی‌های اولیه این گرانفروشی برای تعزیرات محرز شد.

تین نیوز

 سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر مسئولان شهرداری تهران درباره تخلفات پارسال در خصوص طرح ترافیک توضیحات و دفاعیات خود را مطرح نکنند ناچاریم به صورت غیابی رأی صادر کنیم.

 به گزارش تین‌نیوز، سید یاسر رایگانی، اظهار کرد: اردیبهشت سال گذشته پرونده‌ای با عنوان گرانفروشی طرح ترافیک و افزایش دو ساعته طرح از ساعت ۱۷ به ۱۹ به سازمان تعزیرات ارجاع و با بررسی‌های اولیه این گرانفروشی برای تعزیرات محرز شد.

 وی افزود: در خصوص بلیت متروی تهران هم همین اتفاق افتاده است و مسئولان مترو از جمله مدیر عامل مترو تهران در شعبه رسیدگی کننده حاضر شد. متأسفانه دوستان ما در حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با وجود ۱۴ نامه نگاری با شهرداری تهران پاسخی ندادند

به گفته رایگانی، سازمان تعزیرات، حتی با آقای افشانی شهردار وقت تهران و همچنین ۳۱ فروردین امسال با آقای حناچی شهردار تهران مکاتبه کردیم که تاکنون جوابی ندادند. ما بیش از این منتظر پاسخ معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران نمی‌ماند و به صورت غیابی حکم پرونده را صادر می‌کند.

 سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: البته دوست داشتیم این موضوع در سایه تعامل به سرانجام برسد، اما چون سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان بازوی اجرایی دولت موظف به احقاق حقوق مردم است در شرایطی که هزینه طرح ترافیک دو برابر و دو ساعت هم به زمان آن اضافه شد باید مسئولان ذیربط می‌آمدند و در خصوص نحوه قیمت گذاری شان توضیح می‌دادند و دفاعیاتشان را مطرح می‌کردند که در شعبه حاضر نشدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.