| کد خبر: 158805 |

◄ منطقی: خودروسازان برای رونق تولید مدل‌های متنوع کسب‌وکار را پیاده‌ کنند

رئیس مرکز ملی فضایی ایران در جریان بازدید از مرکز تحقیقات سایپا گفت: مرکز تحقیقات سایپا مجموعه ای بی نظیر در صنعت خودروی کشور است.

تین نیوز

 رئیس مرکز ملی فضایی ایران در جریان بازدید از مرکز تحقیقات سایپا گفت: مرکز تحقیقات سایپا مجموعه‌ای بی نظیر در صنعت خودروی کشور است.

به گزارش تین‌نیوز، منوچهر منطقی اظهار کرد: خودروسازان داخلی هزینه‌های هنگفتی در مسیر طراحی محصولات جدید انجام می‌دهند و به دلیل بازگشت بلندمدت هزینه‌های سرمایه‌گذاری خودروسازان در امر توسعه محصول، این واحدها نیازمند کمک‌های دولتی هستند.

وی تصریح کرد: شرکت‌های خودروسازی در ایران به دلیل وجود مشکلات و موانع مالی و کمبودهای نقدینگی باید با استفاده از روش‌های جدید و پیاده‌سازی مدل‌های متنوع کسب‌وکار، فعالیت‌های خود را رونق بخشیده و در مسیر کسب درآمد حرکت کنند.

مدیرعامل اسبق گروه صنعتی ایران‌خودرو در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به وجود امکانات و قابلیت‌های منحصر به فرد در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا خاطرنشان کرد: این مرکز تنها مجموعه‌ای در ایران است که برخوردار از آزمایشگاه تست تصادف خودرو بوده و می‌تواند توسط سایر تولیدکنندگان خودرو نیز مورد استفاده قرار گیرد.

منطقی در پایان گفت: آزمایشگاه های مرکز تحقیقات سایپا به ویژه سالن تست تصادف خودرو، در زمینه آزمایش خودروهای تولید داخل و همچنین محصولات وارداتی به کشور نیز کاربرد خواهند داشت.

مرکز ملی فضایی ایران یکی از زیرمجموعه های معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.