| کد خبر: 15472 |

برخورد جدی پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی خودرو

تین نیوز | رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا توسط خودروها با خودروهای فاقد معاینه فنی خودرو برخورد جدی می‌شود.
 
حسین غلامی شامگاه یکشنبه در جمع‌ خبرنگاران به خودروهای آلوده در سطح شهر اشاره و اظهار کرد: پلیس راهور روزانه برخورد با خودروهای آلوده‌کننده دارد و در این خصوص روزی 500 تا 600 خودرو را متوقف و روانه پارکینگ‌ها می‌کند.
 
وی افزود: همچنین برخی از خودروهای آلاینده پلاک تعمیری دریافت می‌کنند که در پی آن پلاک اصلی خودرو کنده و پلاک موقت تعمیری نصب می‌شود تا مشکل خودرو حل شود و پس از رفع مشکل پلاک اصلی خودرو دوباره نصب می‌شود.
 
رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: با خودروهای فاقد معاینه فنی خودرو نیز برخورد جدی می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه برخی از اتوبوس‌های واحد شهری آلوده کننده هستند، گفت: معظل آلاینده توسط اتوبوس‌های واحد شهری را داریم اما نمی‌توان صد درصد اتوبوس‌ها را متوقف کرد اما در این خصوص مسئولان شرکت اتوبوسرانی صحبت شده که در حد امکان این مشکلات را حل کنند.
 
خبرنگاران در حفظ و توسعه امنیت نقش مهمی دارند
در ادامه این جلسه مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با اشاره به اینکه شخصیت پلیس برای افکار عمومی یک شخصیت آرامش‌بخش است، اظهار کرد: مطبوعات و رسانه‌ها اگر به موقع تکالیف خود را انجام دهند در حفظ و توسعه امنیت نقش مهمی می‌توانند ایفا کنند.
 
منصور گلناری با بیان اینکه انفجار اطلاعات در حال رخ دادن است، افزود: مطبوعات باید بیش از پیش به انتشار اخبار به موقع اهمیت دهند.
 
مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان تصریح کرد: هر چقدر اخبار جامع‌تر و کامل‌تر باشد در حفظ امنیت روانی مردم موثرتر است.
 
وی ادامه داد: خبرنگاران می‌توانند یاور مردم و آبروی نظام باشند و از بسیاری از اتفاقات پیش رو جلوگیری کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.