| کد خبر: 150278 |

حسن بیکی:

اعمال تحریم‌های قانون کاتسا خلاف روح برجام است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا در قالب قانون کاتسا را خلاف روح برجام است، گفت: قانون کاتسا خلاف قوانین بین المللی است.

تین نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا در قالب قانون کاتسا را خلاف روح برجام است، گفت: قانون کاتسا خلاف قوانین بین المللی است.

ابوالفضل حسن بیکی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا در قالب قانون کاتسا را خلاف روح برجام دانست و گفت: تصویب قوانینی مانند کاتسا در مجلس نمایندگان با حمایت لابی صهیونیست ها صورت می گیرد زیرا رژیم اشغالگر قدس به خوبی می داند که در دسترس موشک های بالستیک کشورمان قرار دارد از این رو موضوع اعمال تحریم های بیشتر در پاسخ به برنامه موشک های بالستیک ایران را دردستور کار قرار داده اند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها از ایجاد نزاع و تنش در کشورهای مختلف سود زیاد می برند و از این طریق سلاح های خود را بفروش می رسانند لذا حمایت ایالات متحده از گروه تروریستی داعش نیز در همین راستا است، اظهار کرد: در مقابل چنین سیاستی، سپاه پاسداران نیز مقابله جدی با تروریست ها در منطقه داشته و بر اساس اعلام نیاز کشورهایی مانند سوریه وارد عمل شده است لذا آمریکایی ها در کاتسا به دنبال اعمال تحریم های مرتبط با تروریسم در رابطه با سپاه پاسداران هستند.

وی با اشاره به اعمال تحریم های بیشتر در پاسخ به برنامه موشک های بالستیک در قانون کاتسا علیه کشورمان و تلاش برای جلوگیری از افزایش توان دفاعی و تسلیحاتی صلح آمیز ایران اسلامی، تصریح کرد: ساخت و تولید موشک بالستیک توسط جمهوری اسلامی ایران در راستای افزایش توان دفاعی و حفظ تمامیت ارضی است و چنین روندی نیز مطابق با قوانین بین المللی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: ایالات متحده هم اکنون در حوزه اقتصادی با مشکلات متعدد روبه‌رو بوده و 18 هزار میلیارد دلار بدهی دارد لذا در تلاش است تا افکار عمومی داخلی کشورش را به سمت و سویی دیگر منحرف کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه افکار عمومی دنیا به هیچ عنوان نمی تواند بپذیرد آمریکا به دنبال ایجاد آرامش در دنیا است و تصویب قوانینی مانند قانون کاتسا نیز به این مهم دامن می زند.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.