| کد خبر: 146904 |

فراخوان فولکس‌واگن برای 86/4 میلیون خودرو به دلیل نقص فنی

شرکت خودروسازی فولکس‌واگن و شریک چینی‌اش 86/4 میلیون دستگاه از خودروهای تولیدی‌شان را به دلیل وجود مشکلات احتمالی در کیسه‌های هوا فرا می‌خوانند.

تین نیوز

شرکت خودروسازی فولکس واگن و شریک چینی اش 86/4 میلیون دستگاه از خودروهای تولیدی شان را به دلیل وجود مشکلات احتمالی در کیسه های هوا فرا می خوانند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی فولکس واگن و شریک چینی اش یعنی اف ای دبلیو فولکس واگن و اس ای آی سی فولکس واگن 86/4 میلیون دستگاه از خودروهای تولیدی شان را به دلیل وجود مشکلات احتمالی در کیسه های هوای تولیدی شرکت تاکاتا فرامی خوانند. این فراخوان یک ضربه مهم به اعتبار شرکت فولکس واگن در بزرگ ترین بازار خودروی جهان محسوب می شود.

این فراخوان پس از آن اعلام می شود که نهادهای نظارتی چینی در اوایل امسال از این شرکت آلمانی و همچنین شرکت های جنرال موتور و مرسدس بنز خواستند تا خودروهای استفاده کننده از کیسه های هوای شرکت تاکاتا را برای رفع عیب، فرا بخوانند.

برآوردهای رسمی دولت چین نشان می دهد که بیش از 20 میلیون خودرو در چین فروخته شده که در آنها از کیسه های هوای شرکت تاکاتا استفاده شده است. این کیسه های هوای معیوب تاکنون با دست کم 16 مورد مرگ و 180 مورد جرح در سراسر جهان مرتبط بوده اند. این کیسه های هوا در اثر فشار بیش از حد می ترکند.

وجود این عیب در کیسه های هوای تولیدی شرکت تاکاتا منجر به بزرگ ترین فراخوان رفع عیب در تاریخ صنعت خودروسازی شده و این شرکت ژاپنی را به ورشکستگی کشانده است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.