| کد خبر: 131044 |

نشست با صاحبان کالا و تجار استان بوشهر

تین نیوز

با هدف ارتباط موثر و تعامل بیشتر با صاحبان کالا، نشست مشترکی با حضور مسئولان اتاق بازرگانی استان بوشهر و ایران، فعالان اتاق بازرگانی و صادرات استان بوشهر برگزار شد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، با هدف ارتباط موثر و تعامل بیشتر با صاحبان کالا، نشست مشترکی با حضور مسئولان اتاق بازرگانی استان بوشهر و ایران، فعالان اتاق بازرگانی و صادرات استان بوشهر برگزار شد.

 

در این نشست، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گزارش کاملی از عملکرد اداره کل در ارتباط با صادرات و برنامه های مرتبط در توسعه زیرساخت های دریایی و بندری ارایه نمود. بنچاری، مشارکت بیشتر بخش خصوصی را لازمه فعال‌شدن بخش صادرات بیان کرد و از آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای حمایت از صادرکنندگان کالا در بنادر استان خبر داد.

 

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اجرای پروژه پایانه صادرات موادمعدنی استان بوشهر از جمله پروژه های مدنظر اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای توسعه صادرات استان می باشد که با تدابیر پیش بینی شده از سال گذشته زمینه اجرای آن فراهم شده است. بنچاری با اشاره به طول ۵۰۰ متری اسکله پایانه صادراتی مواد معدنی بوشهر، بیان کرد: این پایانه شامل ۲ پست اسکله برای شناورهای کوچک و ۲ پست اسکله برای شناورهای بزرگ است.

 

محمد مهدی بنچاری افزود: اجرای این پروژه و روند احداث آن وضعیت مطلوبی دارد. براساس برنامه زمان بندی مقرر شده این پروژه در نیمه نخست سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد. میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای پایانه صادراتی مواد معدنی بندر بوشهر ۱۹۰ میلیارد ریال است که از طریق جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی صورت پذیرفته است.

 

صاحبان کالا و تجار نیز به ارائه مسایل و مشکلات در زمینه ترخیص کالا پرداختند.

 

تجار و بازرگانان 1

 

تجار و بازرگانان 3

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.