| کد خبر: 11848 |

سلطانی‌فر به حل مشکل میراثی متروی اصفهان اهمیت نمی‌دهد

تین نیوز | مدیرعامل پروژه قطار شهری اصفهان و حومه گفت: با وجود چندین بار دعوت از رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور برا بازدید از پروژه متروی اصفهان و رفع مشکلات میراثی در این زمینه اما وی به این موضوع بی‌توجهی کرده است.

جواد شعرباف ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با حضور محسن مصلحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره اینکه باید مدال شهامت را به اداره میراث فرهنگی بدهیم که امروز نمایش غم‌انگیزی را از وضعیت میراث فرهنگی برای ما می‌سراید، اظهار کرد: وجود هماهنگی، اتحاد و اتفاق بین مدیران و مسئولان سبب برون‌رفت از مشکلات است، اما در حال حاضر این اتحاد و اتفاق وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه در جزئی‌ترین کار‌های ما باید اتفاق، همدلی و اتحاد وجود داشته باشد، اضافه کرد: به ماه مبارک رمضان که پیش رو داریم قسم می‌خورم که با عزم و اراده ملی می‌توانیم به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
مدیرعامل پروژه قطار شهری اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه هشت ماه گذشته بود که مسئولیت پروژه متروی اصفهان را به عهده گرفته‌ام و در آن روز عنوان کردم که با کار در سیستم می‌توانم مترو را تکان بدهم، تصریح کرد: اما امروز عنوان می‌کنم که نمی‌توانم.
 
وی با اشاره به اینکه در تاریخ نهم اسفند ماه سال گذشته نامه‌ای از طریق استاندار برای دعوت از مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و معاون رئیس جمهور برای حضور در اصفهان به وی ارسال شده است، ادامه داد: وی پس از گذشت چهار ماه از این موضوع در روز پنج‌شنبه هفته گذشته به اصفهان آمده است، اما با وجود چندین بار دعوت از وی برای بازدید از پروژه مترو و رفع مشکلات میراثی در راستای این پروژه، اما وی به این موضوع اهمیتی نداده است.
 
شعرباف با بیان اینکه من تلخ حرف می‌زنم، اما واقعیت‌ها را می‌گویم و سیاسی صحبت نمی‌کنم، تاکید کرد: بنده از صبح تا شب دغدغه مترو را دارم، اما هماهنگی، همدلی و اتحاد برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این پروژه وجود ندارد.
 
وی با تاکید بر اینکه پروژه مترو تنها با اتحاد، عزم جدی و همدلی بین دستگاه‌‌های اجرایی پیش می‌رود، افزود: مکانیزم‌های رسیدگی به مشکلات میراثی مربوط به پروژه مترو درست نیست و در حال حاضر ما در مسائل اولیه در میراث فرهنگی مانده‌ایم.
 
مدیرعامل پروژه قطار شهری اصفهان و حومه گفت: من در راستای رسیدگی به این پروژه به دنبال تعامل با بخش خصوصی هستم، گفت: آیا مترو به اندازه سیتی‌سنتر و مادر‌شهر ارزش ندارد که رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از این پروژه بازدیدی را انجام می‌داد.
 
وی با بیان اینکه میراث اصلی‌ترین هویت شهر اصفهان است، اظهار کرد: آیا متروی اصفهان ارزشی ندارد که رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور بازدیدی را از این پروژه داشته باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.