| کد خبر: 86678 |

انتشار دومین شماره نشریه «بهبود»

تین‌نیوز | دومین شماره از نشریه «بهبود» که به «بررسی‌های هدفمند بندری و دریایی» می‌پردازد، به صورت کتاب الکترونیکی (E-book) منتشر شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی؛ در راستای ایفای نقش مرجعیت علمی سازمان بنادر و دریانوردی در امور حاکمیتی، بندری، دریایی و کشتیرانی این مرکز مصمم به بازنشر چکیده مطالعات و پژوهش‌های مرتبط با موضوعات خاص صنعت حمل و نقل دریایی است که در قالب یکصد نکته و تحت عنوان «بهبود» برگرفته از عبارت «بررسی‌های هدفمند بندری و دریایی» تهیه و تنظیم می‌شود.

این مطالب در بازه‌های زمانی مختلف و در قالب کتاب الکترونیکی (E-book) از مجموعه انتشارات سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان تنها ناشر تخصصی حوزه‌های بندری و دریایی تهیه می‌گردد و به صورت رایگان در دسترس  عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

شماره دوم این نشریه الکترونیکی تحت عنوان «یکصد نکته درخصوص لجستیک دریایی» در ٨ فصل و مشتمل بر عناوین «لجستیک و زنجیره‌ی تأمین»، «حمل و نقل دریایی»، «لجستیک دریایی»، «توسعه‌ی لجستیکی بنادر»، «مناطق فعالیت لجستیکی بندر»، «لجستیک در سایر کشورها»، «مقایسه ایران، ترکیه و امارات» و «لجستیک دریایی در ایران» در ٦٥ صفحه رحلی تهیه شده است.

نخستین شماره‌ی «بهبود»، اسفندماه سال گذشته (١٣٩٤) منتشر شده که دربرگیرنده ٩ فصل است و عناوینی همچون: «بنادر ساحلی»، «کلیاتی از بنادر خشک»، «نکات مهم در ایجاد بنادر خشک»، «شاخص‌های بنادر خشک»، «تجربیات جهانی درخصوص بنادر خشک»، «بنادر خشک در ایران»، «تحلیل برخی مزایای بنادر خشک در ایران»، «تجربیات ایران درخصوص بنادر خشک» و «قوانین و مقررات مرتبط با بندر خشک» را شامل می‌شود.

علاقه‌مندان به استفاده از دو شماره منتشرشده‌ی نشریه مذکور می‌توانند فایل‌های مربوطه را از تارگاه سازمان بنادر و دریانوردی به آدرس http://www.pmo.ir/fa/publications/behbood دریافت کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.