| کد خبر: 34883 |

برگزاری سمینار آموزشی لجستیک و توسعه بنادر خشک

تین نیوز | سمینار آموزشی یک روزه لجستیک و توسعه بنادر خشک  با همکاری موسسه همکاریهای بین المللی ژاپن (JICA) برگزار گردید.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردیمعاونت امور بندری و مناطق ویژه با دعوت از  شینیا هانائوکا متخصص در امور حمل و نقل و استاد دانشگاه علوم و تکنولوژی ژاپن اقدام به برگزاری دوره مذکور نمود.

در این سمینار آموزشی یک روزه نمایندگان بنادر، شرکتهای بخش خصوصی فعال در بنادر و نیز کارشناسان و مدیران ستاد حضور داشتند. در سمینار مذکور موضوعاتی همچون عملکرد و مزایای ایجاد و توسعه بنادر خشک، لجستیک بندری، حمل و نقل چند وجهی، تجربه کشورهای مختلف در زمینه توسعه بنادر خشک مورد  بررسی قرار گرفت.
 
در این دوره جناب آقای اسلامی مدیر کل امور بندری ضمن سخنان کوتاهی خواستار ارتقاء سطح همکاریها بین سازمان و جایکا گردید. ایشان ضمن یادآوری موضوع آموزش و ارتقاء سطح آگاهی های کارشناسان درگیر در فعالیتهای بندری از برنامه اداره کل امور بندری جهت برگزاری دوره های مختلف در آینده نزدیک خبر داد.
 
در سمینار یک روزه لجستیک و توسعه بنادر خشک وزیر مختار سفارت ژاپن در ایران نیز حضور داشتند. آقای چیبا (Chiba) ضمن سخنان کوتاهی به زبان فارسی خواستار گسترش همکاریهای دو کشور ایران و ژاپن در زمینه حمل و نقل بویژه حمل و نقل دریایی گردید.
 
 تاکه اوچی، نماینده مقیم جایکا در ایران نیز ضمن تشکر از سازمان بنادر و دریانوردی جهت برگزاری این سمینار آموزشی، از آمادگی جایکا برای ارتقاء سطح همکاریهای فنی با سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد. 
 
استاد برگزاری دوره قبل از تدریس در سمینار آموزشی مذکور از بندر شهید رجایی بازدید و با امکانات و طرح های توسعه این بندرآشنا گردید. همچنین بعد از برگزار دوره بازدیدی نیز از سایت بندر خشک آپرین صورت گرفت و مسئولین این سایت توضیحاتی در خصوص نحوه عملیات و مدیریت این سایت ارائه نمودند.
 
جایکا یکی از موسسات معتبر بین المللی در زمینه همکاری های فنی در زمینه های مختلف می باشد. این موسسه همکاریهای مستمری نیز با سازمان داشته است و اساتیدی به ایران برای تدریس اعزام داشته است. 

 
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.