| کد خبر: 70733 |

بیمه و نقش آن در صنعت ریل

تین نیوز | كاهش هزینه ها در جهت منافع سازمان مدیر پروژه بیمه و سلامت راه آهن كشور گفت: خوشبختانه طی این سال ها روند بیمه نسبت به سال های قبل خود روند بهبود كیفیت خدمات را داشته اند بطوریكه ما شاهد بهبود خدمات سرویس دهی از سوی بیمه ها در این بخش حمل و نقلی هستیم.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شركت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ وحید كلانكی مدیر پروژه بیمه و سلامت راه آهن در كارگاه آموزشی "بیمه مسئولیت حوادث ریلی و غیر ریلی و تمام خطر انبار"با اشاره به اینكه موضوع بیمه در سازمان ها و شركت ها، از جایگاه حساس و مهمی برخوردار است، اظهار داشت: بیمه و نقش آن در صنعت ریلی كشور به خصوص شركت راه آهن تا جایی اهمیت دارد كه مدیر عامل شركت به صورت مداوم برروی حل مسائل مربوط به آن تاكید داشته و در صدد بررسی موانع و مشكلات آن از سوی دست اندركاران ریلی هستند.

وی افزود: خوشبختانه موضوعات مربوط به بیمه در سازمان به شكل ریز بینانه بررسی و سرفصل های كاری و نیازهای آن توسط عوامل تجزیه و تحلیل می شود.

كلانكی تصریح كرد: خوشبختانه طی این سال ها روند بیمه نسبت به سال های قبل خود روند بهبود كیفیت خدمات را داشته اند بطوریكه ما شاهد بهبود خدمات سرویس دهی از سوی بیمه ها در این بخش حمل و نقلی هستیم.

مدیر پروژه بیمه و سلامت راه آهن به برگزاری كارگاه آموزشی تحت عنوان "بیمه مسئولیت حوادث ریلی و غیر ریلی و تمام خطر انبار" اشاره كرد و گفت: حضور دست اندركاران نواحی مختلف ریلی در این كارگاه موجب می شود با گلوگاه های مهم در این زمینه آشنا شده و ضمن جستجو و شناخت موانع، نقش مهمی را در بیمه مسئولیت نواحی مربوط به خود ایفا كنند.

وی ادامه داد: اصولا این دوره های آموزشی یك مرجع ارزیابی و عملكرد بیمه ای مربوط به نواحی مختلف خواهد بود بطوریكه حضور دست اندركاران این بخش در این كارگاه و آموزش آنها برای بیمه و موارد مربوط به آن، به بهبود مستمر خدمات دهی بیمه ای در نواحی كمك خواهد كرد.

كلانكی به بودجه ای كه برای بخش بیمه ای راه آهن طی سال های گذشته اختصاص یافته ، اشاره كرد و افزود: خوشبختانه طی سال های گذشته بودجه خوبی را برای بیمه های مختلف دریافت كردیم كه موجب ارتقای كیفیت خدمات بیمه ای در بخش راه آهن شد.

وی افزود: امسال بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان بودجه به بخش بیمه ای راه آهن اختصاص یافته كه نسبت به سال گذشته رشد خوبی را داشته است.

به گفته وی یكی از دغدغه های ما شناسایی دقیق ریسك های بیمه ای است و تا زمانیكه نتوانیم این ریسك ها را بشناسیم، نمی توانیم حقوق سازمان در این زمینه را محقق كنیم .

مدیر پروژه بیمه و سلامت راه آهن گفت: به طور مثال در مواقعی دیده شده كه بودجه ای اختصاص یافته اما آن بودجه در جایی كه مهم نبوده هزینه نشده است .

وی بر ادامه این كارگاه تاكید كرد و گفت: با توجه به اینكه راه آهن سازمانی درآمد- هزینه ای است باید به گونه ای عمل كنیم تابا كاهش هزینه ها شاهد بازگشت منافع آن به سازمان باشیم و این مساله تنها با با جلوگیری از سوانح احتمالی محقق خواهد شد .

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.