| کد خبر: 42306 |

گردشگری محور توسعه و موتور محرکه استان همدان شود

تین نیوز | مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه باید برای وضع موجود راهی اندیشیده شود تا به نقطه مطلوب برسیم، گفت: گردشگری باید محور توسعه و موتور محرکه استان همدان شود.
 
ریحان سروش مقدم ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح خانه تشکل ها در خانه صمدی همدان با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای فعال کردن تشکل ها تلاش خواهم کرد، اظهار داشت: تشکل ها باید فعال عمل کنند چراکه در آسیب شناسی، تهیه نقشه راه و مشاوره دادن می توانند امین ترین و دلسوزترین مشاوان باشند.
 
وی با بیان اینکه تشکل ها باید در جایگاه خود قرار گیرند چراکه قرار نیست کار حاکمیتی و دولتی انجام دهند و یا اینکه دولت ساز شوند، بیان کرد: تشکل ها در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید بار و مسئولیت سنگینی را به دوش بکشند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه باید صنعت گردشگری جای صنعت نفت را در کشور بگیرد، اضافه کرد: باید سهم خود را از گردشگری دنیا بگیریم و استان همدان نیز باید سهم خود را بگیرد.
 
سروش مقدم با بیان اینکه نمی خواهیم با تشکل ها تقابل کنیم بلکه به دنبال تعامل و گفتگو هستیم، عنوان کرد: در راستای جذب سرمایه گذار در حوزه میراث فرهنگی در استان همدان همه باید دست به دست هم دهیم و پیش بینی و آسیب شناسی کنیم.
 
وی با بیان اینکه باید برای وضع موجود راهی اندیشیده شود تا به نقطه مطلوب برسیم، افزود: گردشگری بایدمحور توسعه و موتور محرکه استان همدان شود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه تشکل ها باید در استای توسعه گردشگری استان همدان فعالیت بیشتری داشته باشند، ابراز داشت: همه افراد تشکل ها جوان و خلاق هستند و توانایی خوب فکر کردن را دارند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه محله جولان که اکنون در آن قرار داریم در خیابان شهدا واقع شده و خیابان شهدا خاطرات زیادی از تاریخ دارد، اظهار داشت: بسیاری از افرادی که انقلاب را رهبری می کردند از این منطقه بودند.
 
محمد ابراهیم الهی تبار با بیان اینکه در بحث نهضت امام خمینی(ره) در ۱۵ خرداد و در پیروزی انقلاب عمده حرکت ها در این خیابان و مسیر در همدان شکل گرفت، بیان کرد: کسی که وارد NGO ها می شود با عشق و علاقه می آید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.