| کد خبر: 152422 |

استاندار همدان عنوان کرد:

حضور نمایندگان 180 کشور برای شرکت در اجلاس جهانی گردشگری درهمدان

استاندار همدان گفت: سال آینده 180 کشور برای شرکت در اجلاس جهانی گردشگری به همدان می آیند.

تین نیوز

استاندار همدان گفت: سال آینده 180 کشور برای شرکت در اجلاس جهانی گردشگری به همدان می آیند.

محمدناصر نیکبخت شامگاه چهارشنبه در دیدار شورای فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه امنیت و احساس امنیت از جمله مطالبات مردم است و جامعه از نظام دینی و اسلامی انتظار آرامش و امنیت خاص دارد، گفت: سهیم ترین نیروها در امنیت جامعه، نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه تامین امنیت جاده ها، رفت و آمدها، مبارزه با مواد مخدر، امنیت فصول و برنامه های مختلف همه از جمله فعالیتهای نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی امنیت انتخابات را تامین و با جلب اعتماد مردم، مشارکت مردم در این امر را همراه داشته است.

نیکبخت با بیان اینکه زمانی در این کشور پاسگاه ها اجاره داده می شد اما امروز نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم است، گفت: سلامت و امنیت دو نعمت مجهول هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه اگر نا امنی در محله ای باشد، آرامش از آن محل می رود و آنجاست که اهمیت و تاثیرگذاری خدمات نیروی انتظامی مشخص می شود، گفت: پیشرفت یک جامعه در امنیت انجام می شود

وی با بیان اینکه اگر امروز سربلند و به دنبال اجرای برنامه های گوناگون اقتصادی هستیم دلیل آن امنیتی است که در کشور وجود دارد، گفت: نا امنی کشورهای اقماری ایران را فرا گرفته اما در همین شرایط ایران برنامه اقتصاد مقاومتی را اجرا می کند زیرا امنیت داریم.

وی همچنین با اشاره به سخنان ترامپ و بیان اینکه ترامپ ناقص العقل از امنیت و نیروهای انتظامی و نظامی ما ناراحت و عصبانی است، زیرا ما که زمانی وابسته به آمریکا بودیم امروز بدون وابستگی، کشور را اداره می کنیم، گفت: باید قدردان تلاش نیروی انتظامی به خصوص در استان همدان بود.

نیکبخت با بیان اینکه همواره از گزارشهای فرمانده انتظامی استان همدان در شورای تامین قدردانی کرده ام زیرا اگر کسی نداند که این گزارش ها مربوط به دوره 15 روزه است فکر می کند این گزارش ها مربوط به 6 ماه تلاش است، گفت: سردار کامرانی صالح با صلابت و برنامه در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه همدان، استان بسیار ارزشمندی به لحاظ تاریخ و بزرگان آن است و امکانات توسعه را دارد و باید مقصد گردشگری شود، گفت: سال آینده 180 کشور برای شرکت در اجلاس جهانی گردشگری به همدان می آیند.

نیکبخت با بیان اینکه استان همدان نسبت به استان های سراسرکشور در چند شاخص بالاترین است، گفت: آثار تاریخی، سابقه تاریخی، علما، ادبا، بزرگان و تاریخ سازان جهانی همه سرزمینشان همدان است و به قول بزرگی هنوز راز و رمز همدان کشف نشده است.

وی با تاکید بر اینکه همدان جای بزرگ و با اهمیتی است و به همین دلیل دانشگاه دی 8 به همدان داده شد، گفت: مجمع کشورهای دی 8 از 8 کشور مسلمان تشکیل شده که با وجودتمام دانشگاه هایی که داوطلب دانشگاه این مجمع بودند، این دانشگاه به همدان داده شد که البته پیگیری خوبی شد تا دانشجویانی که همه دکترا هستند و به همدان می آیند، استان را شایسته ببینند.

استاندار همدان با بیان اینکه دانشگاه دی 8 در همدان از ترم بعد دانشجو می پذیرد، گفت: نیروی انتظامی در تمام اجزای زندگی مردم حضور دارد و نظم و امنیت را در همه برنامه ها تأمین می کند و آرامش مردم در دست نیروی انتظامی است.

نیکبخت تاکید کرد: امنیت جامعه با تلاش نیروی نظامی تامین شده است و نیروی انتظامی در تمام اجزا وجود دارد

وی به در پیش بودن اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در سالهای گذشته در ارتباط با اربعین شاهد ورود نیروی انتظامی بودیم که شبانه روز در حال خدمت شایسته به زوار بودند.

وی گفت: مردم استان همدان نسبت به ائمه اطهار دلبستگی خاصی دارند و موکب و ایستگاه های صلواتی خوبی داریم که انتظار است با حمایت نیروی انتظامی امسال هم زوار به سلامتی بروند و بیایند.

نیکبخت با بیان اینکه همدان معین استان کرمانشاه استف گفت: باید حفاظت و پاسداری امنیت را مدنظر داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.