| کد خبر: 263500 |

همزمان با سفر هیئت دولت انجام می شود:

بهره‌ برداری از ۶۰۰ واحد مسکونی نوسازی شده در کردستان

همزمان با سفر هیئت دولت به استان کردستان، ۶۰۰ واحد مسکونی نوسازی در محلات و محدوده های شهرهای این استان به بهره برداری خواهد رسید.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ضمن بازدید از پروژه های بازآفرینی آماده افتتاح استان کردستان گفت: به زودی همزمان با سفر هیئت دولت به استان کردستان، ۶۰۰ واحد مسکونی نوسازی در محلات و محدوده های شهرهای این استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر به استان کردستان، از برخی پروژه های بازآفرینی آماده افتتاح این استان بازدید کرد.

در این سفر یک روزه، از پروژه های سالن ورزشی سقف بلند شهرک امام خمینی قروه، احداث شبکه فاضلاب و بهسازی معابر محله قلعه قروه و... بازدید شد.

به گفته آیینی، به زودی همزمان با سفر دولت به استان کردستان، ۶۰۰ واحد مسکونی نوسازی در محلات و محدوده های شهرهای این استان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام کرده است: ۶۰۰ واحد مسکونی آماده افتتاح از مجموع ۳ هزار واحد در حال ساخت با اعطای یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در محلات هدف بازآفرینی شهری در استان کردستان است.

همچنین در سفر دوم رییس جمهور به استان کردستان، ۶ پروژه بازآفرینی شهری با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال، شامل ۲ باب مدرسه، یک مجتمع خدماتی فرهنگی و ورزشی، یک سالن ورزشی چند منظوره و یک بوستان بزرگ و همچنین بهسازی و توسعه پیاده راه ها و بهسازی و آسفالت بیش از ۱۲۰ کیلومتر طول معابر خاکی با همکاری و همراهی شهرداری در شهرهای مختلف استان است افتتاح خواهد شد و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شرکت بازآفرینی شهری ایران، در استان کردستان حدود ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار محدوده هدف بازآفرینی شهری شناسایی شده است که در قالب بافت های ناکارآمد شهری، بافت فرسوده تاریخی و سکونتگاه های غیررسمی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.