| کد خبر: 263324 |

شهردار تهران وعده داد:

◄ بهره‌ برداری از فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی ؛ ۲۲ بهمن‌ ماه

شهردار تهران از بهره برداری فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی در ۲۲ بهمن ماه سال جاری خبر داد.

تین نیوز

شهردار تهران از بهره برداری فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی در ۲۲ بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز، علیرضا زاکانی 15 مهر  در آیین بهره برداری از فاز اول بزرگراه شهید بروجردی گفت: در پروژه شهید بروجردی که متولی آن قرارگاه خاتم الانبیا بوده است شهرداری منطقه ۱۸ نیز برای رفع معارضان تلاش بسیاری را انجام داد.

شهردار تهران افزود: در شورای دوره چهارم بزرگراه امام علی (ع) در شرق تهران به عنوان بزرگراهی شمالی جنوبی احداث شد که آغاز به کار آن حکایت از لزوم احداث چنین بزرگراهی در غرب تهران بود تا کار متوقف شده از سر گرفته شود، لذا ادامه بزرگراه یادگار امام و حرکت آن در بزرگراه شهید بروجردی و نهایتا اتصال به جاده ساوه می تواند بزرگراه شمالی جنوبی غرب تهران را محقق کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم تا انتهای سال و ۲۲ بهمن کار به اتمام برسد و در کنار آن هم پروژه بزرگ دیگری تحت عنوان آزادراه شهید شوشتری تعریف شده که به طول ۱۶.۵ کیلومتر کار آن در حال دنبال شدن است و ۹.۲ کیلومتر در فاز نخست تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گفته وی عمده مشکلات این پروژه تملکات است که با رفع آن و تکمیل این پروژه شاهد تاثیر ۱.۵ درصدی در رفع ترافیک شهر تهران خواهیم بود.

شهردار تهران ادامه داد: کنارگذرهای آزادگان که خود پروژه بزرگی محسوب می شوند در دستور کار قرار گرفته است در وسط شهر نیز نیاز به گذرگاه عبوری بود، لذا ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی که به میدان سپاه ختم می شد در ادامه آن، طراحی به صورت تونل دو طبقه ای تا آزادگان دیده شد که به همت قرارگاه خاتم الانبیا در دستور کار قرار گرفته و سال جاری عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.