| کد خبر: 72306 |

رئیس انجمن سازه های فولادی:

◄ ششمین کنفرانس سازه و فولاد؛ محل تلاقی دانش و تجربه

تین نیوز| روسای انجمن سازه های فولادی و کنفرانس سازه و فولاد، برگزاری ششمین دوره این کنفرانس را محلی برای تلاقی و ارتباط میان دانش و تجربه خواندند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی مزروعی رئیس انجمن سازه های فولادی در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه و کنفرانس سازه و فولاد اظهار داشت: برگزاری این کنفرانس در اصل محفلی برای مواجهه دانشگاهیان و صنعتگران است و تلاقی این دو موجب کاربردی تر شدن صنعت فولاد کشور می شود.

وی افزود: کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی به منظور به روز رسانی آیین نامه ها و تقویت توان صنعت گران در برنامه قرار گرفته است و در نهایت بهترین پایان نامه، سازه و نفرات برتر مسابقات سال 94 معرفی خواهند شد.

در ادامه مراسم افتتاحیه، رئیس ششمین کنفرانس سازه و فولاد بیان داشت: پس از برگزاری پنج کنفرانس موفقیت آمیز در دوره های قبلی، شاهد استقبال گسترده ای برای حضور در ششمین کنفرانس  بوده ایم.

رسول میرقادری با بیان اینکه "فولاد همواره یک کالای استراتژیک به شمار می رود" گفت: قدمت تحقیقات نظری و عملی برای شناخت ویژگی های فولاد به سالیان دور باز می گردد و در طول زمان از تاثیر مثبت آن در خدمت به مردم آشکار می شود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز به عنوان ضوابط فولادی در آیین نامه ها و در سطوح مختلف مطرح می شود حاصل تلاش هزاران پژوهشگر است که دستیابی آنان را به این مهم فراهم آورده است.

رئیس ششمین کنفرانس سازه و فولاد با توجه به فراینده تولید فولاد و فرایند ترکیب آن با سایر مصالح و همچنین نحوه طراحی  و اجرای آن در سازه تا پژوهش های مربوط به رفتار این عنصر در برابر بلایای طبیعی و غیر طبیعی تاکید کرد: وظیفه داریم از پژوهشگران به منظور تهیه مقررات، سازمان های دولتی و غیر دولتی، مهندسان و صاحبان صنایع فولادی، کارگران ذوب آهن، سیاستگذران و اعضای انجمن فولاد که طی یکسال گذشته شرایط برگزاری این همایش را ایجاد محیا کرده اند تشکر و قدردانی کنیم.

میرقادری خاطرنشان کرد: امید است این کنفرانس به محل تبادل ایده ها و تجربیات میان دانشگاهیان، کارشناسان و صاحبان صنایع تبدیل شود.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.