| کد خبر: 9832 |

آخوندی: خدمات رسانی فرودگاه ها باید متحول شود

تین نیوز | وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت بازنگری فرایندها در حوزه های مختلف حمل و نقل و شهرسازی تاکید کرد : مسافران از خدمات فرودگاه های کشور گله دارند که باید این روند متحول شود.

عباس آخوندی در نشست شورای برنامه ریزی حمل و نقل و شهرسازی بازنگری فرایندهای خدمات رسانی را ضروری دانست و گفت: همه باید برای افزایش کارایی و مدرن کردن سیستم ها و افزایش شفافیت و دسترسی آزاد مردم به اطلاعات تلاش کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سفر خود به سنگاپور و بازدید از سامانه های مدیریتی بنادر این کشور ، افزود: در این بازدید تفاوت سامانه های اتوماتیک و تمام اتوماسیون شده از نظر کارایی، رضایتمندی ایمنی و شهرسازی با آنچه در کشور خودمان شاهد هستیم ، کاملاً اشکار شد.

وی به وضع فرودگاه های کشور نیز اشاره و تصریح کرد: کسی نیست که در فرودگاه های کشور تردد کند و گله ای از فرایند پذیرش مسافر یا بار نداشته باشد.

آخوندی ادامه داد: آغاز فصل تابستان و موج سفرها را نیز در پیش داریم که دوباره مباحث مربوط به ایمنی راه ها را در دستور کار قرار می دهد.

وی با بیان اینکه علاوه بر حوزه حمل و نقل در حوزه شهرسازی نیز نیاز به بازنگری فرایندها برای دسترسی مردم به ا طلاعات تولید شده داریم ، گفت : همه این موارد حاکی از ضرورت بازنگری کل فرایندها در وزارت راه و شهرسازی است.

آخوندی اظهار داشت: اتفاقاتی مانند آنچه که اخیراً در بخش ریلی رخ داد نشان می‌دهد که بازنگری جامع کل فرایندهای وزارت راه و شهرسازی اقدامی ضروری است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقداماتی که تاکنون برای بهبود فرایندها در سازمان های تابعه این وزارتخانه انجام شده است، اظهار داشت: با وجود چنین اقداماتی ما نیازمند نوعی بازنگری یکپارچه و پیوسته داریم.
وی با بیان اینکه برای بازنگری فرایندها می‌توان از نمونه های موفق بین المللی و مشاوران خارجی بهره گرفت، افزود: این رویکرد اگرچه ممکن است دارای هزینه و برخی مسائل باشد، می تواند برای ارتقای ‌دانش و سطح مدیریت در ایران استفاده شود.

اخوندی با اشاره به اقدامات انجام شده برای راه اندازی سامانه های مدیریت ارتباط با شهروندان ادامه داد: راه اندازی این سامانه ممکن است تا سال آینده طول بکشد اما بازنگری فرایندها در سازمانهای تابعه اقدامی است که باید به قید فوریت انجام شود.

وی سپس به ضرورت تعریف شاخص های تعیین کننده طرح های مهم اشاره و تصریح کرد: این مطلب معاون اول رئیس جمهور که دولت به جای دو سال آخر باید از همان ابتدا و به فکر اتمام طرح های مهم باشد ، حرف خوبی است اما پیش از آن باید شاخص های تعیین کننده طرح های مهم تعریف شوند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.