| کد خبر: 71607 |

توسعه و عمران فرودگاه‌ها در اولویت استانداری خوزستان

تین نیوز | عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان بر توسعه فرودگاه آبادان و فراهم آوردن زیرساخت های عمرانی این فرودگاه تاکید کرد و گفت : مردم آبادان و خرمشهر حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارند و مستحق بهترین شرایط و امکانات هستند و این استانداری توسعه و عمران فرودگاه‌ها استان را جز برنامه‌های اولویت خود می‌داند.
 
به‌گزارش تین نیوز از روابط‌ عمومی فرودگاه آبادان؛ عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان بر توسعه فرودگاه آبادان و فراهم آوردن زیرساخت های عمرانی این فرودگاه تاکید کرد و گفت : مردم آبادان و خرمشهر حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارند و مستحق بهترین شرایط و امکانات هستند و این استانداری توسعه و عمران فرودگاه‌های استان را در اولویت خود می‌داند.

مقتدایی با اشاره به توسعه منطقه آزاد اروند گفت: با همکاری این سازمان امید است تحول عظیم در شهرهای آبادان و خرمشهر را شاهد باشیم و به یقین این تحول نیازمند زیرسازی و فراهم نمودن بستر این تحول است.

وی تصریح کرد: فرودگاه آبادان جزء زیرساخت‌های قابلیت دار و با ظرفیت ویژه در این منطقه است که باید در اولویت عمران قرار گیرد.

در این نشست اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت : در مناطق آزاد اقدامات خوبی در یک سال اخیر با تصمیم‌گیری کلان شکل گرفته و در منطقه آزاد اروند نیز تصمیم‌گیری و سیاستگذاری‌های مهمی انجام شده ست که فرودگاه آبادان در اولویت این برنامه‌ها بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد:  فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان به عنوان پیشانی اصلی این منطقه است.

وی در حاشیه سفر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به منطقه اظهار داشت: توسعه و بهبود وضعیت و شرایط این فرودگاه برای ما بسیار حائز اهمیت است، لذا در این رابطه حاضر به سرمایه‌گذاری هستیم.

وی ادامه داد: توسعه فرودگاه آبادان در اولویت برنامه‌های منطقه آزاد اروند است که نصب دستگاه فرود اتوماتیک از مهمترین آنها بود که به فضل خدا و همکاری شرکت فرودگاه‌های کشور محقق شد.

غلامرضا دهقانی‌زاده مدیرفرودگاه آبادان در حاشیه نشست استاندار استان خوزستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و هیات همراه و مسئولین استانی و شهری گزارش مبسوطی در خصوص پروژه ها و برنامه های اقدامی فرودگاه ارائه کر د و گفت: با همت و همکاری مسئولان طرح‌های قابل توجهی در فرودگاه آبادان اجرا شده است.

دهقانی‌زاده گفت: یکی از این پروژه ها نصب دستگاه فروداتوماتیک ( ILS ) است  که با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فرودگاه‌های کشور با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند کمک‌های بسیار خوبی در جهت بهبود و توسعه شرایط و امکانات فرودگاه آبادان انجام داده است.

گفتنی است: این نشست در حاشیه استقبال از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران در دفتر مدیریت فرودگاه آبادان تشکیل شد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.