| کد خبر: 45360 |

◄ اعاده حقوق مادی و معنوی مسافران در هنگام تاخیر پروازها؛ گشتم نبود، نگرد نیست

 تین نیوز | انتشار گزارشی به نقل از ایسنا در تین نیوز که به مشکل تاخیرهای مکرر برخی ایرلاین‌ها و عدم پاسخگویی مسئولان در این زمینه پرداخته و در آن آمده بود: "وقتی در منطقه ترانزیت فرودگاه دبی با گذرنامه‎ای که مهر خروج خورده، شاهد تاخیرهای مکرر و طولانی پرواز یک شرکت هواپیمایی ایرانی باشی و ساعت‎ها پروازهای منظم کشورهایی همچون افغانستان و بنگلادش را در کنار ایرانی‎های مستاصل را مشاهده کنی، آوار غربت و غریبی ایرانیان در بلاد غربت توی سرت خراب می‎شود.
آسمان وقتی بر سر مسافر ایرانی خراب می‎شود که مدیران این شرکت هواپیمایی بابت تاخیرهای پی در پی هواپیماهایشان نه تنها حاضر به عذرخواهی نیستند بلکه تلاش کرده همه مشکلات را به دامن تحریم و اقتصاد مقاومتی بریزند. حالا همه داستان را بخوانید تا بدانید عدم مدیریت بیش از هر تحریمی کمر مردم را شکسته است..." اظهار نظر برخی کاربران تین نیوز را به دنبال داشت که دیدگاه خود را در این مورد در قالب نظراتی ارایه کردند که این نظرات به شرح زیر است:

1- متولی پیگیری موضوعات به دنبال حفظ میز و مسند و مسافران به دنبال اعاده حقوق مادی و معنوی! گشتم نبود، نگرد نیست.

2- دفتر نظارت خواب است. وقت مردم سرمایه ای است که بدیل ندارد و در اتلاف آن مسئول این بخش به عنوان متولی مسئول است.

3- علت همه این مشکلات ضعف نظارت ناشی از عدم آشنایی مدیران بخش های مربوطه با وظایف سازمان و اعاده حقوق مسافر از شرکت متخلف است.

4- وقتی دفتر نظارت کلا جزیره مستقل است و با تدبیر سیاسیونی که بر مصدر کار آمده حکم می راند وضع همین است و بهتر نمی شود.

5- به همین دلیل است که نمی گذارند ایرلاین‌های خارجی بیایند و اینجا سرویس دهند چون می خواهند با این شیر بی یال و شکم و.... هر بلایی را سر مسافر بیاورند.  تا خودمان نخواهیم همین می شود . وزیر دموکرات که حرف همه را می شوند ولی حرف آخر را که " هر چه من بگویم درست است را می زند"
این آش را پخته  است، درست هم نمی شود . نمایندگان مجلس هم که تبدیل شماره صندلی بلیت از عقب به فرست کلاس ..... دیگر از چه کسی توقع داریم؟

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.