| کد خبر: 30354 |

برگزاری تعداد نمایشگاه های هوایی در سطح کشور افزایش می یابد

تین نیوز | دبیر هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران از برنامه ریزی برای افزایش برگزاری تعداد نمایشگاه های هوایی در سطح کشور خبر داد.
 
بیژن بنکدار  در حاشیه برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران به میزبانی جزیره کیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : علاوه بر برگزاری نمایشگاه دو سالانه بین المللی در کیش در نظر داریم نمایشگاه ها را در برخی از فرودگاه های کشور برگزار کنیم .
 
وی با اشاره به استقبال شرکت های فعال در حوزه هوانوردی در کیش افزود : در این نمایشگاه برای نخستین بار سیستم سیمیلاتور آموزشی برج مراقبت پرواز توسط شرکت فرودگاه های کشور رونمایی شد که این سیستم برای نخستین بار توسط متخصصان داخلی تولید شده است .
 
این مسوول در نمایشگاه صنایع هوایی یاد آور شد : در این نمایشگاه از پهباد تجاری ایران که توسط صنایع هوایی کشور تولید شده است برای نخستین بار رونمایی شد که برای انجام تحقیقات پروازی حفاظت محیط زیست و تحقیقات در حوزه صنعت و معدن می تواند مورد استفاده قرار گیرد و از تکنولوژی بالایی برخوردار است .
 
وی گفت : هلی کوپتر سورنا که توسط شرکت اویکو تولید شده برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه شده است که با چهار سرنشین برای انجام کارهای امدادی مورد استفاده قرار می گیرد .
 
بنکدار افزود : برای نخستین بار در نمایشگاه هوایی کیش یک فروند هواپیمای دوزیست ( خاکی و آبی ) عرضه شد که توسط سازمان صنایع هوایی بومی شده است .
 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که برگزاری این نوع نمایشگاه ها به سمتی هدایت شود که بتوانیم با حضور تمام دست اندرکاران صنایع هوایی از جمله نظامی و غیر نظامی از این پس این نمایشگاه را به صورت گسترده و با حضور شرکت های بزرگ هوایی در جزیره زیبای کیش برگزار کنیم .
 
هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران که از 27 آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی کیش با حضور بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی آغاز شده فردا جمعه به کار خود پایان می دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بنگاه دار 0 0

    جناب آقای بنکدار نمایشگاه کیش متعلق به سازمان صنایع هوایی است. تمام شرکتهای مرتبط با صنایع هوایی مشتری شما هستند. راستی ایران ۱۴۰ تشریف نداشتند؟ ضمنا تقاضا دارم سری به وب سایت ایرشوهای دیگر کشورها بزنید و مردم رو مسخره و معطل خودتون نکنید.

  • کیش وند 0 0

    آقای بنگاه دار چرا ناراحت می شوی تو اون سایت هائی که شما می فرمائید یکی خودش نمی برد و نمی دوزد و نمی پوشد اینجا یکی هواپیما می سازد همون بهره بردار تجاری می شود و باز همون در مقام پاسخگو فراموش می کند مرغ بوده؟ فعلا که سفره چند روزی تو کیش پهن بود چرا این بزرگان از خودشون تعریف نکنند تازه دیروز تو اخبار صدا و سیما می گفت کیش Base نملیشگاه های هوائی هم شد وای و دریغ به دوران آزاد اندیشی که خبرنگاران ما هم رسالت خویش را فراموش کرده اند توقع زیادی داری