| کد خبر: 169996 |

مدیر فرودگاه لامرد خبر داد؛

◄ برقراری مسیر تهران-لامرد بعد از هفت سال

مدیر فرودگاه لامرد از برقراری مسیر تهران-لامرد بعد از حدود هفت سال خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه لامرد از برقراری مسیر تهران-لامرد بعد از حدود هفت سال خبر داد.

پرویز میری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در این خصوص توضیح داد: این پرواز روز گذشته (26تیرماه) در مسیر تهران-لامرد به زمین نشست.

وی در ادامه مطلب فوق، افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام گرفته قرار است شرکت هواپیمایی ماهان دو بار در هفته در روزهای سه‌شنبه و جمعه مسیر تهران-لامرد را انجام بدهد.

مدیر فرودگاه لامرد با بیان اینکه این فرودگاه در جنوب استان لامرد واقع شده است، عنوان کرد: فرودگاه لامرد سابقه 40 ساله دارد و بیشتر مردم در این منطقه از گذشته تا به امروز در کشورهای حوزه خلیج‌فارس به کسب‌وکار مشغول بودند و به همین علت به دلیل نیازهایی که وجود داشت ما را بر آن داشت که پیگیر برقراری پروازهای داخلی و همچنین حوزه خلیج‌فارس باشیم.

میری با بیان اینکه در صورت استقبال مردم از مسیرهای داخلی به دنبال برقراری مسیرهای حوزه خلیج‌فارس خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه شرکت هواپیمایی آسمان، ماهان و کارون در فرودگاه لامرد فعال هستند.

او ابراز کرد: شرکت هواپیمایی آسمان مسیر شیراز-لامرد-دبی و کویت را انجام می‌داد اما مدتی است که به دلیل مشکلات ناوگان پروازهای خود را متوقف کرده که در صورت حل این مشکلات مجدد پرواز این شرکت برقرار خواهد شد.

میری با اظهار به اینکه بعد از حدود هفت سال مسیر پرواز تهران- لامرد برقرار شده است، تصریح کرد: در اولین پرواز این مسیر مردم استقبال بسیاری خوبی نشان دادند.

مدیر فرودگاه لامرد تاکید کرد ما در حال حاضر پیگیری پروازهای موردنیاز  خود در مسیر دبی، کویت و مسقط هستیم و در همین راستا با تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی مذاکره کرده‌ایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.