| کد خبر: 168218 |

◄ روند توسعه ناوگان هوایی ادامه خواهد داشت

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور توسعه ناوگان هوایی را از سوی شرکت‌های خصوصی قطعی اعلام کرد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور توسعه ناوگان هوایی را از سوی شرکت‌های خصوصی قطعی اعلام کرد.

به گزارش تین‌نیوز، رضا جعفرزاده در برنامه رادیویی «رویداد» گفت: صنعت حمل‌ونقل هوایی قطعاً از تجربیات گذشته استفاده خواهد کرد و این روند توسعه حمل‌ونقل هوایی روی ریل خودش ادامه خواهد داشت.

جعفرزاده

او درباره عدم تحویل هواپیما به ایران گفت: بدعهدی از طرف ایران نبوده است و هیچ مفادی از قرارداد را سمت ایران نقض نشده است و آنچه مهم بود اعتراف همه به این موضوع بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور به تابعیت سازمان هواپیمایی از تصمیمات دستگاه دیپلماسی تأکید کرد و گفت: این سازمان ابزار حاکمیت دولت در بخش حمل‌ونقل هوایی است و قطعاً روند توسعه ناوگان ادامه خواهد داشت.

جعفرزاده به سهم 70 درصدی بخش خصوصی از جابه‌جایی‌ها اشاره کرد و گفت: قطعاً مدیران عاملان شرکت‌های هواپیمایی تلاش خواهند کرد تا ناوگان موردنیاز خودشان را وارد کنند.

او گفت: مسئولین محدودیت‌ها را درک کرده‌اند زیرا بیش از سه دهه این محدودیت‌ها وجود داشته و در این میان، همیشه مورد تائید بازرسی‌ها قرارگرفته‌ایم و شرکت‌های خصوصی به هر طریق ممکن پاسخگوی نیازشان خواهند بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اقدام آمریکا را عدم احترام به حقوق بین‌الملل برشمرد و گفت: آمریکایی‌ها در حالی از دادن هواپیما به ایران سر باز زدند که هواپیماها اساساً فقط مسافران یک کشور را جابه‌جا نمی‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.