| کد خبر: 161448 |

◄ سازمان هواپیمایی، سقوط هواپیمای تهران- یاسوج را تایید کرد

رضا جعفرزاده سخنگوی سزمان هواپیمایی کشوری خبر سقوط پرواز تهران-یاسوج را تایید کرد و گفت: در حال کسب اطلاع بیشتر از جزییات این حادثه هستیم.

تین نیوز

رضا جعفرزاده سخنگوی سزمان هواپیمایی کشوری خبر سقوط پرواز تهران-یاسوج را تایید کرد و گفت: در حال کسب اطلاع بیشتر از جزییات این حادثه هستیم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز  رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بعد از چند ساعت سکوت مقامات این سازمان دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر، سقوط هواپیمای شرکت هوایی آسمان را تایید کرد.

وی گفت: پرواز تهران- یاسوج  که ساعت 8 صبح امروز از فرودگاه مهرآباد را به مقصد یاسوج ترک کرد چندی بعد با اعلام خبر مرکز کنترل هوایی کشور از صفحه رادار  محو شد. وی گفت:در حال  کسب جزییات بیشتر از محل وقوع و دلیل حادثه هستیم.

گفته می‌شود هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران ـ یاسوج  در حوالی منطقه سمیرم استان اصفهان سقوط کرده است.  با این حال فرماندار یاسوج اعلام کرده است که هنوز محل دقیق حادثه مشخص نیست.

از تعداد جانباختگان احتمالی این حادثه فعلاً خبری در دسترس نیست و مسئولان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان پیگیر موضوع هستند.

نقشه
لحظه محو شدن هواپیما از رادار

جعفرزاده هم چنین طی این تماس تلفنی از تشکیل جلسه ستاد بحران در سازمان هواپیمایی کشور خبر داد و گفت: جلسه فوری کمیته بحران با هدف بررسی حادثه سقوط تشکیل شده است و به زودی اطلاعات جدیدی از اخرین وضعیت حادثه گزارش می شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.