| کد خبر: 101510 |

◄ آزمون «طرح نسل آینده مدیران فرودگاهی ایران» برگزار شد

تین‌نیوز| آزمون ارزیابی «طرح نسل آینده مدیران فرودگاهی ایران» در ۱۶ شهر ایران به طور همزمان میان کارکنان مشمول در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران روز جمعه (۱۲ شهریورماه) برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز، این آزمون ارزیابی با هدف یافتن و پرورش دادن استعدادهای مدیریتی کارکنان شرکت روز گذشته ۱۲ شهریور ماه در ۱۶ شهر اجرا شد.

برای شرکت در این آزمون ۷۱۵ نفر ثبت‌نام کرده بودند که روز آزمون ۶۲۶ نفر در جلسه امتحان حضور یافتند.

براساس اعلام اداره‌کل آموزش و توسعه نیروی انسانی نتایج این آزمون هفته اول مهر ماه اعلام می‌شود.

رحمت‌الله مه‌آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌‌ها و ناوبری هوایی ایران عصر جمعه نیز با همراهی سید احمد مومنی‌رخ و علی‌اکبر دلوریان‌زاده مدیرکل آموزش و توسعه نیروی‌انسانی با حضور در مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی از روند برگزاری آزمون بازدید کرد.

بر اساس این طرح، در یک برنامه نظام‌مند و مستمر با به کارگیری مجموعه‌ای از آزمون‌های علمی و استاندارد؛ قابلیت‌ها، شایستگی‌ها و استعدادهای حرفه‌ای، مدیریتی و شخصیتی همکاران شناسایی می‌شود؛ سپس با قراردادن آنان در مسیر برنامه‌های آموزشی و پرورشی، نسبت به توانمندسازی، توسعه و ارتقای آنان اقدام خواهد شد.

اجرای این طرح که در راستای سیاست تامین و پرورش مدیران آینده فرودگاه‌های کشور از درون سازمان صورت گرفت، به تدریج و در کنار روش‌های موجود، به اصلی‌ترین مجرای تامین و تربیت مدیران و مسئولین آینده فرودگاه‌ها تبدیل می‌شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، این آزمون در تهران (مركز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی كشور) و فرودگاه‌های اردبيل، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، بيرجند، تبريز، رشت، زاهدان، ساري، شيراز، كرمان، كرمانشاه، مشهد و يزد به‌طور همزمان برگزار شد.
 
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.