| کد خبر: 36468 |

فقط ۱۵ کیلومتر آزادراه ساوه همدان آسفالت است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران برای پاسخ به چرایی روند کند پیشرفت پروژه آزادراه ساوه ـ همدان خبر داد.

ابراهیم کارخانه ای از حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی طی این هفته برای پاسخ به چرایی روند کند پیشرفت پروژه آزادراه ساوه - همدان خبر داد.
 
وی با بیان اینکه 30 کیلومتر از این آزادراه باقی مانده تا به اتمام برسد، افزود: در طول یک سال و چند ماه گذشته فقط 15 کیلومتر از این 30 کیلومتر آسفالت شده و مابقی آن هنوز در حد زیرسازی در دست اقدام است.
 
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در بودجه سال 94 نیز در سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای آزادراه ساوه - همدان اعتباری در نظر نگرفته شده بود.
 
وی تأکید کرد: در راستای حل این مشکل، پیگیری های لازم را از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اختصاص بودجه ای به این پروژه داشتم که در نهایت 11 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در سال 94 در نظر گرفته شد.
 
کارخانه ای با بیان اینکه این پروژه باید تابستان امسال به اتمام می رسید، گفت: اینکه بعد از یک سال و نیم تنها 15 کیلومتر از این پروژه آسفالت شده باشد، اصلاً قابل قبول نیست.
 
وی ادامه داد: مسئولان راه و شهرسازی، مسئله تمدید قرارداد را عامل کندی این پروژه عنوان کرده اند در صورتی که باید دید آیا مقوله تمدید قرارداد، یک سال و نیم زمان می برد؟ به نظر این مسئله غیر عادی است.
 
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: طی  یک سال و نیم گذشته مسئولان وزارت راه به خصوص معاونان وزیر، بارها از آزادراه ساوه - همدان و همچنین راه آهن تهران - همدان بازدید کردند اما پیشرفتی در پروژه حاصل نشده است.
 
وی گفت: اگر به ازای هر بازدیدی از آزادراه ساوه - همدان 10 کیلومتر پیشرفت حاصل می شد باید یک سال پیش شاهد اتمام این پروژه بودیم.
 
کارخانه ای خطاب به مسئولان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه بازدیدهای نمایشی کافی است، بیان داشت: بهتر است بازدیدهای مکرر نمایشی متوقف شده و به جای آن برای اتمام پروژه ها کار عملیاتی صورت گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.