| کد خبر: 258276 |

معاون راهداری استان همدان خبر داد؛

فعالیت ۲۰ اکیپ راهداری در حوزه ایمنی راه های استان همدان

️معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فعالیت ۲۰ اکیپ راهداری در حوزه ایمنی برای ارتقاء ایمنی جاده های استان خبر داد.

تین نیوز

️معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فعالیت ۲۰ اکیپ راهداری در حوزه ایمنی برای ارتقاء ایمنی جاده های استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جواد نگاهداری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: این اکیپ ها شامل ؛ اکیپ های خط کشی، نصب نیوجرسی ، تعمیر سیستم روشنایی و نصب تابلو و علائم در راه های ارتباطی استان همدان است.

وی افزود : به منظور خط کشی و احیای خط راه های ارتباطی استان هم اکنون ۳ اکیپ خط کشی، تجهیز و فعال شده است و انشاالله تا قبل از آغاز سفر زائران اربعین حسینی عملیات خط کشی محورهای پرتردد استان انجام می شود.

نگاهداری تصریح کرد: علاوه بر اجرای خط کشی، عملیات رفع و آشکارسازی نقاط پرتصادف و دارای تصادف استان نیز با جدیت از طریق عوامل راهداری در حال انجام است.

وی ادامه داد: اکنون بیش از ۸۵ درصد از سیستم های روشنایی راه های استان تعمیر و راه اندازی شده است و بقیه آنها نیز از طریق ۳ اکیپ تعمیر و نگهداری در دست اقدام قرار دارد.

️معاون راهداری استان همدان یادآور شد : عملیات نصب نیوجرسی در گردنه اسدآباد، محور فامنین-تجرک و محور نهاوند- کنگاور از طریق ۲ اکیپ امانی و پیمانی در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.