| کد خبر: 263334 |

◄ گزارش توجیهی نمایشگاه بین المللی ترکمنستان برای حمل و نقلی ها

حوزه های حمل و نقل ( مسیرها و زیر ساخت ) و مسکن و شهرسازی و صنایع وابسته و فناوری های نوین، چشم انداز بسیار مناسبی برای فعالیت در حوزه صادرات و سرمایه گذاری دارد.

تین نیوز

نمایشگاه اختصاصی تخصصی ایران پروژه همزمان و در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی بین ایران و ترکمنستان در تاریخ 26 و 27 آبان ماه در عشق آباد برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز، سفارت ایران در عشق آباد گزارش توجهی این نمایشگاه را برای حضور بخش های مختلف در نمایشگاه مذکور تهیه و در اختیار وزارتخانه ها قرار داده است.

بر اساس آن چه در این گزارش آمده، دولت ترکمنستان پروژه های ساختمانی و عمرانی و صنایع وابسته به آن در طول برنامه هفت ساله اقتصادی و اجتماعی ( 2019 - 2025 ) و همچنین طرح های 10 سال آینده با ارزش بیش از 10 میلیارد دلار در برنامه دارد که همین موضوع اهمیت نمایشگاه ایران پروژه را بیشتر نمایان می کند.

در جمع بندی این گزارش تاکید شده است: مروری بر برنامه های توسعه اقتصادی دولت ترکمنستان،  فعالیت های برخوردار از توجیه اقتصادی حوزه های حمل و نقل ( مسیرها  و زیر ساخت ) ، تولید و انتقال انرژی ( نفت و گاز ) تولید و انتقال الکتریسته، کشاورزی، مسکن و شهرسازی و صنایع وابسته و فناوری های نوین ، چشم انداز بسیار مناسبی برای فعالیت در حوزه صادرات و سرمایه گذاری دارد.

همچنین توجه دولت ترکمنستان به توسعه فعالیت های بخش خصوصی، شرایط مناسبی را برای همکاری بین بخش های خصوصی با همتایان ایرانی فراهم می آورد.

با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه های اختصاصی و تخصصی در توسعه روابط دو کشور و ظرفیت های قابل ملاحظه شرکت های ایرانی با در نظر گرفتن دامنه فعالیت های عمرانی و ساختمانی، مناسب است نمایندگان نهادها و شرکت های ذی صلاح از جمله وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت به ویژه سازمان توسعه تجارت و بخش معادن، وزارت نفت، وزارت نیرو، جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق بازگانی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شورای عالی مناطق آزاد و پارک های علم و فناوری، واحدهای علمی تحقیقاتی و دانش بنیان در حوزه های پزشکی، نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع دستی و سایر نهادها و سازمان های مرتبط در این نمایشگاه حضوری فعال داشته باشند.

فایل کامل گزارش توجیهی نمایشگاه ترکمنستان را از اینجا دریافت کنید.

downloadFile
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.