| کد خبر: 162767 |

مذاکره رو در روی «نوبخت» با نمایندگان مجلس بر سر استیضاح ها

در حالی که به سه شنبه و چهارشنبه روزهای استیضاح سه وزیر راه و شهرسازی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کشاورزی نزدیک می‌شویم تلاش‌ها به منظور ممانعت از این کار بیشتر می‌شود.

در حالی که به سه شنبه و چهارشنبه روزهای استیضاح سه وزیر راه و شهرسازی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کشاورزی نزدیک می‌شویم، سطح مذاکرات مجموعه دولت با برخی نمایندگان مجلس نیز بالا گرفته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  نقوی حسینی، نماینده ورامین در این باره گفته که  سخنگوی دولت، در نامه‌ای با عنوان «دبیرکل حزب اعتدال و توسعه» از امضاکنندگان طرح استیضاح وزرای راه، کار و جهاد کشاورزی دعوت کرده است تا عصر امروز در سازمان برنامه و بودجه حضور یابند.

براساس این گزارش، گفته‌های سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی از سوی سیدمحسن علوی دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تائید و بر دعوت نوبخت صحه گذاشته شد اما تاریخ این نشست به فردا موکول شده است.

به گزارش تین‌نیوز، بسیاری از نمایندگان مجلس  چه آن دسته از نمایندگانی که به طرح استیضاح مبادرت کرده‌اند و چه کسانی که مخالف استیضاح هستند زمان سوال از وزراء را نامناسب ارزیاب کرده و از این که سرپرست برای وزارتخانه‌ها تعیین شود ابراز نارضایتی کرده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها