| کد خبر: 265625 |

تردد در تمامی محورهای مازندران در جریان است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: پدیده غالب جوی در اکثر محورهای مواصلاتی استان آسمانی ابری بوده و بارش برف و باران ادامه داشته اما تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان جریان دارد.

تین نیوز

محسن محمدنژاد با اشاره به اینکه تردد در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران جریان دارد گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه استان و گزارشات واصله از همکاران راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی استان بارش برف و باران را داریم.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، محمدنژاد به رعایت نکات ایمنی به هنگام تردد از محورهای مواصلاتی به ویژه گردنه های استان تاکید و عنوان کرد: به هم وطنانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارندتوصیه می شوند حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

محمدنژاد از برف روبی، نمک پاشی و تیغه زنی جاده های کوهستانی با استفاده از ماشین آلات مستقر در راهدارخانه ها خبرداد و افزود: هم اکنون راهداران درهمه مسیرهای برف گیر مشغول برف روبی راه های ارتباطی بین شهری و روستایی استان هستند.

گفتنی است مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان نیز شماره تلفن 141 (گویا ) و همچنین سامانه پیام کوتاه 10000141 آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های این استان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.