| کد خبر: 51375 |

شهردار منطقه ۱۱ خبر داد:

ساماندهی تابلوهای اصناف در منطقه ۱۱

تین نیوز | شهردار منطقه 11 از ساماندهی تابلوهای اصناف این منطقه خبر داد و گفت: این موضوع برای بهبود شهر از نظر بصری در دستور کار سال 94 قرار خواهد گرفت.

نصرالله آبادیان با بیان اینکه بیش از 17 بورس اقتصادی و بخشی از بازار تهران در منطقه 11 قرار دارد، گفت: برخی از بورس پوشاک و لوازم خانگی و... در این منطقه قرار دارد و به همین دلیل جزو مناطق پرتراکم می‌شود.

آبادیان با تاکید بر اینکه سدمعبر معضلی است که دامن‌گیر بسیاری از شهرها شده است، گفت: برای جلوگیری از این موضوع، تدابیر ویژه‌ای داشته‌ایم و جلسات متعددی با راهور، کلانتری‌ها، معاون دادستان تهران برگزار کردیم تا بتوانیم بستری مهیا کنیم تا از مشاعات شهر به خصوص در مناطق پرتراکم بهتر استفاده کنیم.

وی درخصوص اجاره پیاده‌راه توسط اصناف عنوان کرد: این افراد باعث می‌شود که سطح پیاده‌راه اشغال شود و اجناس کم کیفیتی به مردم ارائه شود. در این خصوص حتی صنوف نیز معترض می‌شوند و بسیاری از اتحادیه‌ها در روزهای قبل از پایان سال جلساتی با شهرداری منطقه 11 برگزار می‌کنند و خواستار حمایت در مقابل دستفروشان می‌شوند.

شهردار منطقه 11 با بیان اینکه برای اجاره فضای مشاع خیابان‌ها باید چارچوب و آیین‌نامه‌ای وجود داشته باشد، گفت: مدیریت شهری باید رفتار خود را با مردم تنظیم کند و نباید نسبت به اتحادیه‌ها و صنوف که مطالبه‌هایی دارند بی‌توجه باشیم چراکه در راستای اقتصاد مقاومتی باید از اقتصاد ملی حمایت کنیم و اغلب این صنوف محصولاتی که ارائه می‌کنند، تولید ملی هستند.

آبادیان در ادامه تصریح کرد: ما آیین‌نامه‌ای داریم که براساس آن مکلف به برخورد با هر صنفی که تعدی به مشاعات شهر داشته باشد، هستیم و حتی هر راسته‌ای که فضای پیاده‌راه را اشغال کند، خدمات شهری موظف است با ضابطه شهری با آن اقدام کند که این اقدام براساس ماده 55 قانون شهرداری‌ها، شامل اخطار، جریمه نقدی و حتی تعطیلی واحد باشد.

وی همچنین درخصوص ساماندهی تابلوهای صنوف نیز اظهار کرد: خدمات شهرداری تهران پلاک به پلاک موضوع تابلوهای صنوف را ساماندهی می‌کند و با اصنافی که تابلوهایی ناهماهنگ با منطقه داشته باشند، برخورد می‌کند که این موضوع در دستور کار سال 94 برای بهبود شهر از نظر بصری قرار خواهد گرفت.

منطقه 11 بهشت حمل و نقل عمومی شهر تهران
وی همچنین با بیان اینکه منطقه 11 بهشت حمل و نقل عمومی شهر تهران است گفت: شهردار تهران به ما دستور داده است تا شرایطی را فراهم کنیم که مردم با 350 متر پیاده‌روی به یکی از ایستگاه‌های مترو، تاکسی، اتوبوس و یا ایستگاه‌های دوچرخه برسند و در منطقه 11 این موضوع به زودی محقق خواهد شد.

وی در این خصوص ادامه داد: در حال حاضر خط 7 و 3 مترو در این منطقه است و 12 ایستگاه مترو و 74 ایستگاه تاکسی مصوب در سطح منطقه داریم . تلاش می‌کنیم امسال 30 ایستگاه مصوب دیگر نیز اضافه کنیم. همچنین دو پایانه استاد معین و کاوه که خدمات بین منطقه‌ای ارائه می‌دهند نیز در منطقه 11 قرار دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.