| کد خبر: 44763 |

معاون نوسازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با تین نیوز:

◄ آغاز به کار سومین مرکز تعویض کاتالیست تاکسی در تهران

تین نیوز | معاون نوسازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز به کار مرکز تعویض کاتالیست تاکسی در شرق تهران خبر داد و گفت: این مرکز به منظور کاهش آلودگی هوای تهران و در راستای دستیابی به محیط زیست پایدار راه اندازی شد.

محمدپور در گفتگو با تین نیوز افزود: در پی نوسازی ناوگان تاکسی های شهر تهران که سهم بسزایی در کاهش آلاینده ها داشته سازمان تاکسیرانی اقدامات جانبی در تسریع این کار را در دستور کار خود قرار داد. این سازمان با توجه به رسالت و اهداف از پیش تعیین شده، طرح تعویض کاتالیست ها را با راه اندازی مرکز شرق سرعت بخشید.

وی با بیان اینکه تا این تاریخ بیش از 3900 تاکسی در شهرتهران در طرح تعویض کاتالیست شرکت کرده اند، تصریح کرد: بر اساس برنامه تا پایان سال این تعداد به 4900 خواهد رسید زیرا به طور میانگین روزانه در هر یک از مراکز بین 40 تا 50 دستگاه تاکسی در مراجعه اقدام به تعویض کاتالیست می کنند.

محمد پور در ادامه به برگزاری جلسات مشترک با سازندگان داخلی اگزوز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با تامین اگزوز مورد نیاز، سایت تعویض کاتالیست غرب تهران واقع در کیلومتر 11 جاده مخصوص فعالیت خود را از 12 ساعت به 24 ساعت افزایش خواهد داد. بر اساس اطلاعات ازدحام در این مرکز مسئولان را ناگزیر از تعیین وقت در مراجعه به مرکز تعویض کاتالیست کرده است.

به گفته مسئول نوسازی سازمان تاکسیرانی، خبر ها حاکی از استقبال دارندگان تاکسی از این طرح در دو منطقه جنوب واقع در خیابان شهید رجایی- ایستگاه نان ماشینی و مرکز شرق واقع در چهار راه تهران پارس-روبروی پمپ بنزین است که سازمان تاکسیرانی به منظور ارج نهادن به مراجعین اقدام به راه اندازی مرکز شرق تهران به آدرس یاد شده کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم 0 0

    قابل توجه مسئولان شهرداری شورای شهر وبخصوص سازمان تاکسی رانی تبریز که فقط بلدند وعظ وخطابه کنند!! تاکسی داران تبریزی که تاکنون به یاد ندارند چنین خدماتی را دریافت کرده باشند انگار وجود سازمان تاکسی رانی در تبریز فقط برای جریمه کردن تاکسی ها به کار می اید ولاغیر!!