| کد خبر: 78815 |

دلوریان زاده: همه باید از اهداف عالیه شرکت و هیات مدیره تبعیت کنند

تین نیوز | مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه های کشور تاکیدکرد: همه باید برای اداره بهتر شرکت، از اهداف عالیه یی که توسط هیات مدیره مشخص می شود، تبعیت کنیم.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور؛ علی اکبر دلوریان زاده که امروز در جمع معاونان توسعه مدیریت و منابع فرودگاه های کشور سخن می گفت، با اشاره به وجود مشکل در حوزه واگذاری ها گفت: شرکت فرودگاه ها تصمیم دارد مشاغل قابل واگذاری را به بخش خصوصی واگذار کند و در این زمینه تنها به شغل توجه می کند نه به شاغل.

وی افزود: آسیب شناسی ها نشان می دهد که چهار نوع نیروی قراردادی داریم دسته اول، افرادی که برای مشاغل حجمی بکارگیری شده اند و همچنان در مشاغل حجمی شاغلند که قبلا واگذار شده اند و اگر نشده اند باید تاکنون واگذاری صورت گرفته باشد.

دسته دوم نیروهای حجمی که تا قبل از ابلاغ بخشنامه واگذاری های شرکت در مشاغل غیر حجمی نظیر اداری مالی و... حسب نیاز و ضرورت شرکت شاغلند و ما این بخش را مورد ارزیابی برای ادامه قرارداد با شرکت قرار می دهیم. دسته سوم هم غیر حجمی_ حجمی هستند که آنها هم باید مورد ارزیابی قرار گیرند و دسته چهارم غیر حجمی _ غیر حجمی(کارمعین و مشخص شاغل در امور اداری مالی و کارشناسی) هستند که سال آینده مورد ارزیابی قرار می گیرند همچنین این ارزیابی در سال آینده برای همه کارکنان حتی رسمی پیمانی مورد نظر است. 

دلوریان زاده با اشاره به برگزاری آزمون در آینده برای واگذاری ها و بکارگیری افراد در بخش های مختلف شرکت گفت: این آزمون با اهدافی خاص برگزار می شود که از آن جمله می توان به شناسایی توانمندی های کارکنان ناشناخته شرکت، اعتبار بخشی به توان کارشناسی کارکنان، رفع فشارهای منطقه یی در جذب، رفع سلیقه گری و واگذاری فعالیت های حجمی براساس سیاست های دولت و چابک سازی شرکت اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی برگزاری کارگاه های آموزشی طی دیروز و امروز را مفید دانست و افزود: توانسته ایم وفاق میان همکاران را در حوزه های اجرایی و عملیاتی شرکت عملی کنیم و برای تبیین برنامه های آینده و اهمیت آن دور هم جمع شویم.
دلوریان زاده با تشریح برخی برنامه های آینده در زمینه توسعه نیروی انسانی شرکت تاکید کرد: بر اساس برنامه، از سال آینده تنها اطلاعاتی با ارزش است که در سیستم ثبت شده باشد.

وی افزود: هرگونه تصمیم گیری درباره همکاران شرکت تنها براساس اطلاعات ثبت شده صورت خواهد گرفت.

دلوریان زاده افزود: ما نسبت به کارکنان مشاغل حجمی هم متعهدانه رفتار خواهیم کرد، بطوریکه 1_ احدی اخراج نخواهد شد مگر با خواست خودش و یا کم کاری و عدم تایید گزینش 2 _ دریافتی این عزیزان نباید کاهش یابد 3_ پیمانکار اصلح و حافظ منافع کارکنان تحت خدمت انتخاب و بکارگیری شود و در صورت مشاهده عدم توجه به حقوق حقه کارکنان، خود خلع ید خواهد شد و این از شروط اصلی قرارداد باید باشد .
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.