| کد خبر: 159941 |

مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها عنوان کرد

◄ تدوین چشم اندازها در قالب سند توسعه فرودگاه‎ها

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی تاکید کرد که رهبری تحول آفرین مستلزم ترسیم آینده و بسیج تمام نیروهاست و برای ایجاد تحول و کارهای بزرگ باید تیمی بزرگ و دیدی عمیق داشته باشیم.

تین نیوز

 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی تاکید کرد که رهبری تحول آفرین مستلزم ترسیم آینده و بسیج تمام نیروهاست و برای ایجاد تحول و کارهای بزرگ باید تیمی بزرگ و دیدی عمیق داشته باشیم.

به گزارش تین نیوز، رحمت‎اله مه آبادی در همایش مدیران این شرکت در جمع‎بندی مباحث سومین کارگاه آموزشی با موضوع «آینده پژوهی و رهبری تحول در سازمان‎ها» گفت: روز افتتاحیه کارگاه راجع به ضرورت تحول و اهمیت رهبری تحول آفرین با هم سخن گفتیم و تاکید کردیم که جبران مافات، پیشرفت شرکت و پایداری آن در محیط متلاطم مستلزم انجام کارهای بزرگ است و باید تمام کارکنان وارد گود شوند و مشتاقانه و البته آگاهانه برای تحقق اهداف شرکت دوشادوش مدیریت حرکت کنند. همچنین روز افتتاحیه گفتیم که رهبری تحول آفرین باید ضمن تدوین و ارائه چشم انداز آینده برای ساختن آن باید همه کارکنان را بسیج کنیم و برای انجام امور به آنها اختیار دهیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران افزود: امروز می‎خواهم اضافه کنم که کار بزرگ مستلزم داشتن دید بزرگ و تیم بزرگ است. دید بزرگ یعنی نگویید چرا انجام نمی‎شود بگویید چگونه باید انجام شود. همه را باید فراخواند تا این چگونه کشف شود. تیم بزرگ نیز نیازمند افراد و به عبارتی بازیگران بزرگ است.

وی با طرح این پرسش که چگونه می‎توان بازیگران بزرگ را گرد هم آورد، توضیح داد: دو راه بیشتر نداریم، یا باید استخدامشان کنیم و یا باید تربیتشان کرد. گام اول برای بالابردن ارزش تیم، ارزشمندتر شدن رهبری تیم است یعنی تربیت رهبران پیش نیاز تربیت پیروان است. درس واعظ آن وقت اثرگذار است که خود نمونه باشد و شما باید الگوی رفتاری باشید که انتظار دارید تیم شما آن رفتار را داشته باشد. ما باید همزمان هم خود و هم تیم را تربیت کنیم، البته در مواردی آوردن نیروهای انسانی از بیرون هم ضرورت دارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران خطاب به مدیران شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران سال آینده را سال دیسیپلین و کار تیمی اعلام کرد و گفت: در فرایند تربیت خود باید صفاتی را درخودتان ایجاد کنید. باید منظم باشید و به وقت و دیسیپلین اهمیت دهید این صفت را با کمک خدا و از طریق منظم کردن رابطه با خالق یعنی توجه به نماز اول وقت و نماز تیمی آغاز کنید.

مه آبادی همچنین عنوان کرد: باید چشم انداز کاملا روشنی در دو افق پنج ساله و 10 ساله برای فرودگاه‎ها در قالب سند توسعه تدوین شود و مدیران فرودگاه‎ها برای همه جانبه شدن سند باید از نظر تمام ذی‎نفعان و مسئولان محلی استفاده کنند. این سند با نگاه اجرایی ویرایش شده و مبنای برنامه‎های عملیاتی سنواتی خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • nader 0 0

    با درود والا چه عرض کنم ترکیه و امارات از طریق فرودگاه به اندازه درامد نفت پول کسب می کنند ولی ما چی؟ اخیرا چهار ملیارد از حساب صندوق توسعه ملی برداشت کردیم چرا یک ملیارد آن را خرج توسعه فرودگاه امام نکنیم تا بتوانیم از آن در امد کسب کنیم تا شکم مردم را سیر کنیم آخه چرا ??????