کیفیت خدمات دهی در ایستگاه راه آهن خاوران- تبریز افزایش می یابد
معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران از رایزنی با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور برای رفع نواقص موجود در ایستگاه خاوران تبریز و افزایش کیفت خدمات دهی به مسافران خبر داد.
معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران از رایزنی با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور برای رفع نواقص موجود در ایستگاه خاوران تبریز و افزایش کیفت خدمات دهی به مسافران خبر داد.
به گزارش تین نیوز، شورای اداری اداره کل راه آهن منطقه آذربایجان با حضور میرحسن موسوی معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و محمدرضا قربانی مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان برگزار شد.
مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن خیر مقدم به معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و اعضای حاضر گزارشی از اقدامات و فعالیت های اداره کل ارایه کرد.
قربانی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از ایستگاه خاوران تبریز گفت: همکاران اداره کل راه آهن منطقه آذربایجان با تلاش های شبانه روزی سعی می کنند خدمات بهتری به مسافران این ایستگاه ارایه بدهند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن منطقه آذربایجان در ادامه جلسه شورای اداری موسوی ضمن قدردانی از فعالیت های مدیریت و کارکنان اداره کل راه آهن آذربایجان اظهار داشت: با رایزنی و مکاتبات با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در تلاشیم نواقص موجود در ایستگاه خاوران تبریز را برطرف نمایم تا کیفت خدمات دهی برای مسافران ایستگاه خاوران تبریز را بالا ببریم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.