| کد خبر: 50876 |

نایبی خبر داد:

افتتاح ایستگاه های جدید مترو در آینده ای نزدیک

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افتتاح ایستگاه های جدید مترو و جابجایی حجم بالاتری از مسافران در ماه های آتی خبرداد.

دکتر محسن نایبی در مراسم جشن "امام پارسایی" که به مناسبت روز ولادت حضرت امیر المومنین(ع)، امام جواد ائمه(ع) و حضرت علی اصغر(ع) در سالن ولایت این شرکت برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح هرچه سریعتر خطوط جدید در شبکه مترو تهران جز اهداف شهردار محترم تهران و مجموعه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه است و دراین راستا در ماه های آتی شاهد افتتاح ایستگاه های جدید مترو خواهیم بود که به تبع آن مسولیت شرکت بهره برداری برای جایجایی حجم بالاتری از مسافران بیشتر خواهد شد.
 
به گزارش تین نیوز از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه، نایبی افزود: هدف تمام کارکنان در شرکت بهره برداری مترو تهران ارائه بهترین خدمات به مردم عزیزمان است و انشالله پس از این هم این خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه می شود.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در بخش دیگری از سخنان خود به عظمت ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب یک حراجی بزرگ است و در این سه ماه رجب، شعبان و رمضان خداوند تبارک و تعالی حراجی برپا کرده که حتی به بندگان خود هنگام خواب نیز در ماه مبارک رمضان ثواب مینویسد.
 
بنابراین گزارش، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران جشن باشکوهی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و پرسنل شرکت بهره برداری مترو تهران در سالن ولایت این شرکت با اجرای برنامه های متنوع ملودی خوانی، سرود، مدح و اجرای تئاتر برگزار شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.