| کد خبر: 259063 |

جابجایی ایستگاه های خطوط جدید مترو بر اساس جمعیت مناطق پایتخت

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از لزوم جابجایی ایستگاه های جدید مترو براساس میزان مسافرپذیری در محلات جنوبی تهران خبر داد.

تین نیوز

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از لزوم جابجایی ایستگاه های جدید مترو براساس میزان مسافرپذیری در محلات جنوبی تهران خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدمحمد آقامیری در خصوص بازنگری خطوط جدید مترو در مناطق جنوبی تهران گفت: مطالعات احداث خط ۸،۹،۱۰ و ۱۱ مربوط به سالیان گذشته است و این مطالعات با توجه به شرایط حال تهران نیاز به بازنگری در راستای جابجایی ایستگاه ها دارد.

وی بیان کرد: بگونه ای که در منطقه ۱۷ دو الی سه ایستگاه را جابجا کرده و این ایستگاه ها جانمایی مجدد شدند که در بافت جمعیتی قرار گیرند تا حداکثر پوشش مسافری را داشته باشند. همچنین در مورد مسیر عبور مترو در منطقه ۱۶ نیز پیشنهاداتی مطرح شد که قرار است در شورای عالی ترافیک کشور بررسی شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه می توان جانمایی ایستگاه های مترو در خطوط جدید را به گونه ای تغییر داد که پوشش بهتر و بیشتری داشته باشند، افزود: ایستگاه های مترو باید بیشتر ظرفیت مسافرپذیری را داشته باشند و در خطوط جدید که هنوز ساخته نشدند این امکان وجود دارد.

آقامیری  با اشاره به اینکه با پیشنهادات ارائه شده تعدادی از ایستگاه های مترو در منطقه ۱۷ مجددا جانمایی شدند، گفت: پیشنهادات ما در مورد تغییر جانمایی ایستگاه های مترو در منطقه ۱۶ به شورای عالی ترافیک کشور ارسال شده، اما هنوز جلسه بررسی آن تشکیل نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.