| کد خبر: 259806 |

اهدای بلیت رایگان رفت و برگشت مشهد به مسافران پرواز نجف تهران

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به منظور دلجویی از مسافران پرواز نجف تهران که با تأخیر مواجه شده بودند، بلیت رفت و برگشت سفر به مشهد مقدس اهداء کرد.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به منظور دلجویی از مسافران پرواز نجف_تهران که با تأخیر مواجه شده بودند، بلیت رفت و برگشت سفر به مشهد مقدس اهداء کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)  گفت: پرواز شماره۵۳۱۸ نجف _ تهران در  تاریخ ۱۱ مرداد ماه  به دلیل نقص فنی و جایگزین کردن یک هواپیمای دیگرتأخیر با ۹ ساعته مواجه شد و به روز بعد موکول شد که در این راستا شرت هما درصدد جبران این رویداد بلیت رفت و برگشت مشهدمقدس را به این مسافران اهداء کرد.

قربانعلی افزود: به دستور شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) به همه مسافران این پرواز یک بلیت رفت و برگشت رایگان به مقصد مشهد اهداء می‌شود و رضایتمندی مسافران برای این شرکت اهمیت مضاعف دارد.

قربانعلی تشریح کرد: تأخیر در پروازها به دلیل نقص فنی غیر قابل پیش بینی است و  هدف نهایی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام پرواز با بالاترین ضریب ایمنی است بنابراین انجام پرواز در این شرایط با ایمنی بالا در اولویت بوده است.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) در خاتمه یادآور شد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از این رخداد، خود را مکلف به پاسخگویی به همه مسافران می‌داند و امید است با پیش‌بینی و آمادگی بیش از پیش از بروز پیشامدهای اینچنینی و غیرقابل پیش‌بینی جلوگیری شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.