| کد خبر: 170202 |

◄ اتمام عملیات روکش آسفالت در محور سه‌راهی راهداران به خوسف

عملیات روکش ماسه آسفالتی در محور سه‌راهی راهداران به خوسف به طول 4.5 کیلومتر تمام شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دیهوک از اجرای عملیات روکش ماسه آسفالتی در محور سه‌راهی راهداران به خوسف به طول 4.5 کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی،  احمد آخوندی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دیهوک، افزود: در راستای افزایش ارتقا ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی دیهوک و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، روکش ماسه آسفالتی محور سه‌راهی راهداران– خوسف به طول 4.5 کیلومتر به اتمام رسیده است.

 وی تصریح کرد: این پروژه به صورت امانی و در مدت زمان یک هفته از ابتدای ماه جاری اجرایی شد که برای اجرای این عملیات از محل تامین قیر رایگان و اعتبارات داخلی این اداره هزینه شده است.

آخوندی افزود: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقا وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی بخش دیهوک است که این امر نیازمند روکش آسفالت اکثر محورهای حوزه استحفاظی این اداره است. با توجه به ترانزیتی بودن و ترافیک بالای این محور و خصوصا‌ محور دیهوک - راور، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دیهوک، بیان کرد: رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی بخش دیهوک نیازمند اعتبارات استانی بیشتر  است که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌کند.

وی، در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دیهوک عنوان کرد: پروژه ایمن‌سازی محور دیهوک – راور و تبدیل آب‌نما به پل در این محور از جمله اقدامات در دستور کار این اداره است که از ابتدای سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شده و در حال انجام است.

 آخوندی، گفت: بخش دیهوک دارای بیش از 750 کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی آسفالته است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر رایگان در برنامه‌کاری این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آن‌ها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.