| کد خبر: 169869 |

◄ آغاز واگذاری لاستیک به رانندگان جاده ای/ بیمه تکمیلی رانندگان تا پایان تیرماه اجرایی می‌شود

با فعالیت مثبت اعضای دولت و سازمان راهداری نیازهای رانندگان درحال تأمین شدن است و به‌مرور خواسته‌های رانندگان که در خرداد امسال موجب اعتصاب گسترده در سطح کشور شد محقق می‌شود.

تین نیوز

با فعالیت مثبت اعضای دولت و سازمان راهداری نیازهای رانندگان در حال تأمین شدن است و به‌مرور خواسته‌های رانندگان که در خرداد امسال موجب تجمعات صنفی در سطح کشور شد محقق می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، توزیع لاستیک در برخی از استان‌ها به‌صورت محدود برای رانندگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای آغاز شده است. احمد کریمی، دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیون‌داران با اعلام این خبر گفت: بیمه تکمیلی رانندگان تا آخر تیرماه امسال عملیاتی خواهد شد.

کریمی افزود: در جلسه‌ای که با رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، برای تأمین برخی از خواسته‌های رانندگان راهکارهای مناسبی ارائه شد تا به‌تدریج مشکلات آنها در فضایی مناسب و با تعامل برطرف شود.

او اظهار داشت: در این جلسه برای هماهنگی با گمرک برای ورود کامیون به محوطه گمرکات، بیمه تکمیلی رانندگان، نظارت بر مراکز توزیع بار در استان‌های خوزستان و هرمزگان، نحوه توزیع لاستیک و لوازم‌یدکی، راهکارهای مناسبی ارائه شد؛ براین اساس انتظار داریم بخش زیادی از خواسته‌های رانندگان تأمین شود.

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیون‌داران کشور ادامه داد: در این جلسه تعیین کرایه حمل براساس تُن کیلومتر با حضور نمایندگان تشکل‌های صنفی نیز بررسی شد؛ با توجه به‌نظر مساعد سازمان راهداری به‌نظر می‌رسد مقدمات اجرایی شدن این خواسته و تعیین شرکت بیمه برای استفاده از مزایای بیمه تکمیلی در آینده نزدیک عملی شود.

کریمی بابیان اینکه در این جلسه نمایندگان تشکل‌های صنفی و یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، گفت: در این جلسه فهرست نمایندگان توزیع لاستیک با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه و مقرر شد با صدور حواله توسط سازمان راهداری، رانندگان بتوانند لاستیک موردنیاز خود را باقیمت‌های مصوب از نمایندگی‌ها خریداری کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.