| کد خبر: 146592 |

توسعه روابط ، با تلاش کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و بلاروس

در اجرای موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده ای کالا و مسافر بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس ، اجلاس کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای امروز سه شنبه ٢١ شهریور در تهران آغاز به کار کرد .

تین نیوز

در اجرای موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده ای کالا و مسافر بین دولت جمهوری اسلامی ایران  و دولت جمهوری بلاروس ، اجلاس کمیته مشترک حمل و نقل  بین المللی جاده ای  امروز سه شنبه ٢١ شهریور در تهران آغاز به کار کرد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در این اجلاس  که به میزبانی  و در محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  در حال برگزاری است، ،  ریاست هیات ایرانی بر عهده  مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل  و نقل بین المللی این سازمان  قرار داشته و نمایندگانی از بخش  های دولتی و خصوصی همچنین نهادهای ذیربط از  کشورمان در مذاکرات  حضور دارند و  رئیس حمل و نقل  بین المللی و سامانه صدور مجوز تردد وزارت حمل و نقل و ارتباطات  کشور بلاروس  در راس هیات طرف مقابل ،  عهده دار مداکرات می باشند .

این اجلاس که به مدت دو روز برگزار می شود، پیش نویس یادداشت تفاهم همکاری های حمل و نقلی میان دو کشور از سوی هئیت های کارشناسی شرکت کننده مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پس از اعلام نظر و توافق اعضا، از سوی معاونین وزیرراه و حمل و نقل دو کشور امضا خواهد شد.

گفتنی است در ابتدای این اجلاس رضا نفیسی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی گزارشی در خصوص میزان تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای از مرزهای دو کشور و مبادلات تجاری میان دو کشور در سال گذشته و اقدامات انجام شده در راستای ارتقای سطح این مبادلات ، را به حاضران در نشست ارائه کرد ، و در ادامه هیات بلاروس نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.