| کد خبر: 258094 |

یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی ترافیک مبادی بوشهر را تسهیل سازی می کند

یگان حفاظت بنادر استان بوشهر باید از ظرفیت پیشگیری و بازدارندگی خود برای تسهیل سازی و ایمنی ترافیک به بهترین نحو ممکن استفاده کند.

تین نیوز

حمید بیرانوند، فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی در نشست با ماموران یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: یگان حفاظت بنادر استان بوشهر باید از ظرفیت پیشگیری و بازدارندگی خود برای تسهیل سازی و ایمنی ترافیک به بهترین نحو ممکن استفاده کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بیرانوند گفت: تجهیز مبادی بنادر استان بوشهر از اولویت های فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی است که این مهم به شکل ویژه دنبال می شود. 

وی ادامه داد: سفر به استان بوشهر فرصتی ارزشمند است تا یگان حفاظت بنادر استان از لحاظ کیفی مورد ارزیابی قرار گیرد و همچنین از کارکنان پرتلاش این حوزه تجلیل و قدردانی شود.

فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادری و دریانوردی افزود: در نظارت و بازدید دوره ای از یگان حفاظت بنادر استان بوشهر رویکردهای مهمی همچون نقش پایش هوشمند در ارتقای کیفی خدمات حفاظتی و به تبع آن بکارگیری هدفمندتر منابع انسانی در اجرای ماموریت سازمانی مورد توجه ویژه قرار دارد.

بیرانوند ادامه داد: افزایش سطح آمادگی جسمانی، برگزاری دوره های آموزش های متنوع و برخوردار از متدهای پیشرفته و آگاه سازی یگان حفاظت از موضوع های روز از اولویت های راهبردی فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای کیفی و مستمر ماموران یگان حفاظت یادآورشد: یگان حفاظت مرجع امنیت در بنادر است و حاصل این امنیت میل و رغبت بیشتر تجار و بازرگانان برای جابجایی کالا بر بستر بنادر است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: با اقدام های ارزشمند انجام گرفته در حوزه های آمورشی و زیرساختی یگان حفاظت بنادر این استان در بسیاری از شاخص ها در سطح بنادر کشور پیشگام است.

شهریار محمدزاده افزود: از جمله اقدام های مهم انجام گرفته در یک سال اخیر می توان به تعمیر اساسی شناور تندر، سالن کنفرانس یگان حفاظت، تجهیز یگان حفاظت به ۴۰ دستگاه بی سیم پیشرفته و بهره برداری و تجهیز ساختمان یگان حفاظت بنادر کنگان، گناوه و دیر اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.