| کد خبر: 43736 |

بازدید جمعی از خبرنگاران استان زنجان از خطوط ریلی راه آهن شمالغرب

به منظور آشنایی هرچه بیشتر اصحاب رسانه با زیبایی های خاص راه آهن، میزان گستردگی، حساسیت ها، سختی ها و خدمات و فعالیت های شبانه روزی کارکنان خدوم راه آهن و .... جمعی از خبرنگاران و عکاسان رسانه ها از طول خط زنجان ـ مراغه بازدید به عمل آوردند.

به منظور آشنایی هرچه بیشتر اصحاب رسانه با زیبایی های خاص راه آهن، میزان گستردگی، حساسیت ها، سختی ها و خدمات و فعالیت های شبانه روزی کارکنان خدوم راه آهن، آگاهی از محدودیت های موجود جهت مسافرت های سریع و برقراری تعامل بیش از پیش اصحاب رسانه با مسئولین راه آهن شمالغرب، جمعی از خبرنگاران و عکاسان رسانه های استان و صدا و سیمای مرکز زنجان همزمان با دهه مبارک فجر با حضور در ایستگاه راه آهن زنجان با استفاده از قطار ویژه، از طول خط زنجان - مراغه بازدید به عمل آوردند.
به گزارش تین نیوز، معاون فنی امور سیر و حرکت و ناوگان راه آهن منطقه شمالغرب در این بازدید یک روزه ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور اصحاب رسانه، هدف از این بازدید را افزایش اطلاعات خبرنگاران از حوزه های مختلف کاری کارکنان راه آهن عنوان کرد و گفت: بسیاری از فعالیت های راه آهن که در طول خط و ایستگاه ها صورت می گیرد از معرض دید عموم دور است.
 حبیب زلفی خاطرنشان ساخت: خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی می توانند در این بازدید از نزدیک با عملکرد همکاران سخت کوش راه آهن آشنا شده و آن را در اختیار آحاد مختلف جامعه قرار دهند.
در این بازدید معاون فنی امور سیر و حرکت و ناوگان راه آهن منطقه شمالغرب و برخی از مسئولین ادارات فنی و روابط عمومی، خبرنگاران و عکاسان را همراهی می کردند که در مراحل مختلف توضیحات لازم توسط مسئولین مربوطه به خبرنگاران ارائه می گردید.
خبرنگاران و عکاسان در چندین نقطه از طول خط از جمله: محل ریزش کوه و فداکاری دهقان فداکار (ریزعلی خواجوی)، پل ها، تونل ها و... از قطار پیاده شده، ضمن بازدید، با برخی از لکوموتیورانان و راه بانان گفتگو کرده و از نزدیک با حساسیت و سختی کار در راه آهن آشنا شدند.
آخرین توقف قطار حامل خبرنگاران و عکاسان در ایستگاه زیبا و تاریخی مراغه صورت گرفت و گشت و گذار کوتاه همکاران در شهر تاریخی مراغه از دیگر برنامه های این بازدید یک روزه بود.
در پایان این بازدید، خبرنگاران ضمن تشکر از مسئولین راه آهن منطقه شمالغرب که زمینه این بازدید را فراهم کرده بودند، بازدید از خطوط ریلی راه آهن زنجان ـ مراغه را یکی از بهترین و مفیدترین بازدیدها عنوان کردند و اینگونه اقدامات را در نوع نگرش و دیدگاه خبرنگاران بسیار مفید و مثبت ارزیابی کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.